گسترش فولاد-تراکتورسازی؛ دربی دورهمی

گسترش فولاد-تراکتورسازی؛ دربی دورهمی

تیمهای گسترش فولاد و تراکتورسازی تبریز در چارچوب هفته دهم رقابت های لیگ برتر به مصاف هم می روند.

به گزارش کاپ، آمار و ارقام این مسابقه به شرح زیر است:

*تراکتورسازی با 17 امتیاز در رده دوم جدول ره بندی قرار دارد. آنها در صورت پیروزی و نتیجه نگرفتن پرسپولیس به صدر جدول می رسند و از طرفی اگر به پیروزی نرسند، رتبه دومشان در خطر قرار می گیرد.

*گسترش فولاد با هدایت فراز کمالوند این روزها دوباره در بحث نتیجه گیری خوب کار می کند. آنها هم اکنون با 9 امتیاز در رده دهم قرار دارند و با یک برد ارزشمند می توانند تا دوسه رده صعود داشته باشند. از طرفی شکست یا تساوی حکم سقوط چند پله ای را در پی خواهد داشت.*گسترش فولاد با زدن پنج گل، کمترین گل زده در لیگ را دارد و از طرفی با دریافت تنها 4 گل، بالاتر از تراکتور و پایین تر از پرسپولیس در رده دوم حضور دارند.

*تراکتورسازی علی رغم گذشت نه هفته هنوز در لیگ شانزدهم شکست نخورده اند.آخرین شکست آنها مقابل سیاه جامگان در لیگ قبلی بود.

*هر دو تیم مقابل ماشین سازی دربی دیگر را برگزار کرده اذند. گسترش با تیم خطیبی 0-0 کرد و تراکتور 2-0 برنده شد.*قلعه نویی و کمالوند رابطه دستانه صمیمانه ای دارند و هر دو تا به حال کمک های زیادی به یکدیگر کرده اند.

*به جز کمالوند که سابقه هدایت تراکتور را در کارنامه خود دارد؛ سید محسن حسینی، علیرضا نقی زاده، مرتضی اسدی، مسعود ابراهیم زاده و مصطفی اکرامی سابقه حضور در تراکتور را دارند.

* در آن سو سعید اقایی، محمد ابراهیمی، مهدی کیانی نفراتی هستند که در تیم گسترش بازی کرده اند.

*محسن بنگر و سینا عشوری به دلیل مصدومیت نمی توانند تیم خود را در دربی تبریز همراهی کنند.

*گسترش فولاد در سه بازی اخیر گلی نخورده است. آنها همچنین با احتساب بازی جام حذفی در 5 بازی اخیر گلی دریافت نکرده اند.

*6تقابل قبلی با سه تساوی و سه برد برای تراکتور به پایان رسیده است و هنوز گسترشی ها موفق به شکست پرشورها نشده اند.