خوشحالی بعد از کاستا ممکن است به تجدید نظر در قوانین بوندسلیگا منجر شود

خوشحالی بعد از کاستا ممکن است به تجدید نظر در قوانین بوندسلیگا منجر شود

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن برزیلی بایرن مونیخ آلمان پس از گلزنی برابر گلادباخ شادی خود را با گرفتن عکسی از خودش و دوستانش در کنار زمین نشان داد.

به گزارش وب سایت نود، داگلاس کاستا که در بازی برابر بورسیا مونشن گلادباخ گل دوم تیمش را به ثمر رساند، پس از این خوشحالی خود را به شکل جالبی با هواداران و دوستانش تقسیم کرد.

خوشحالی داگلاس کاستا پس از گلی که برابر مونشن گلادباخ به ثمر رساند، حرف و حدیث های متعددی را در محافل ورزشی آلمان به وجود آورد. اینکه آیا این خوشحالی بازیکن بایرن مونیخ قانونی بوده یا خیر، و یا اینکه آیا کاستا مستحق جریمه بود یا نه. در همین ارتباط داور این مسابقه جاشن دریس در گفتگویی با رادیو ARD توضیحاتی راجع به صحنه خوشحالی داگلاس کاستا بعد از گل دوم تیمش برابر مونشن گلادباخ داد:

برای ما مهم اینست که آیا بازیکن از فنس های توری بالا رفته یا حرکت خطرناکی را انجام داده است یا نه. در قانون داوری هیچ اشاره ای به این مسئله نشده که بازیکن نمی تواند عکس سلفی بگیرد.

در همین حال یکی از مسئولان اتحادیه فوتبال آلمان در گفتگو با بیلد نظر خود را اینگونه بیان کرد:

طی چند روز آینده داوران دستورالعمل مربوط به چنین صحنه ها یا موقعیت هایی را دریافت خواهند کرد و تا برخورد داوران در آینده قانونمندتر شود.

2081