زیدان: جام حذفی برای ما مهم است؛ رونالدو می داند که برنابئو من را هم هو کرده است

زیدان: جام حذفی برای ما مهم است؛ رونالدو می داند که برنابئو من را هم هو کرده است

وبسایت رسمی برنامه نود - روز قبل از بازی با کولترال لئونسا در رقابت های کوپا دل ری، زین الدین زیدان در کنفرانس مطبوعاتی شرکت کرد.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سرمربی تیم رئال مادرید که برای این مسابقه تعدادی از نفرات اصلی خود را دعوت نکرده است، در صحبت های قبل از بازی گفت:

ما واقعاً منتظر بازی در جام حذفی هستیم. از اهمیت این رقابت ها آگاه هستیم و می خواهیم حداکثر تلاش خود را برای فتح این عنوان به کار بگیریم. من و بازیکنان بسیار هیجان زده هستیم. هنوز ترکیب تیم مشخص نیست، اما برای این رقابت ها تنها 16 بازیکن در اختیار خواهیم داشت و مطمئناً برخی نمی توانند بازی کنند. فکر نمی کنم خیلی سیستم تیم را عوض کنیم، اما تغییراتی خواهیم داشت. تقریباً همه بازیکنان در اختیار ما هستند. کوئنترائو هم در لیست خواهد بود چرا که بهبود یافته است. کاسیا فردا بازی خواهد کرد. ایده ما این است که در جام حذفی او بازی کند، اما نمی توانم بگویم که در آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. اتفاقات روزمره، آنچه باید انجام دهیم را به ما دیکته خواهد کرد.

BBC:

بحث غیرقابل جانشینی افراد نیست. شما همیشه همین سوال را می پرسید. من سه بازیکن پدیده دارم، که برای تیم بسیار مهم هستند. دیگران شاید کمی کمتر بازی کنند اما به همان میزان مهم هستند. همیشه مسلماً بازیکنانی خواهند بود که بیشتر از دیگران بازی می کنند. مردم می توانند هرچه می خواهند بگویند، اما من کار خود را می کنم و همه آنها به یک اندازه مهم هستند.

ماریانو:

در ماه دسامبر خواهیم دید که چه اتفاقی رخ می دهد. ماریانو در کنار ماست و من از کار هایی که انجام می دهد راضی هستم. فردا او در ترکیب خواهد بود.

کریستیانو و گل موراتا در دیدار مقابل بیلبائو:

ما تنها به کاری که باید انجام دهیم فکر کرده و بازی می کنیم. نمی توانیم در مورد اتفاقاتی که درون زمین رخ می دهد نظر بدهیم یا کنترل کنیم. چیز های زیادی وجود دارد که می گویند بنابراین بهتر است فراموش کنیم و روی کار هایی که درون زمین انجام می دهیم تمرکز کنیم.

در مورد هیچ چیز به خصوصی با کریستیانو صحبت نکرده ام. ترجیح می دهم که او در هر مسابقه 2 یا 3 گل به ثمر برساند اما نگران نیستم. در حال حاضر فرصت هایی که به دست می آورد را به گل تبدیل نمی کند اما مهمترین مسئله این است که موقعیت گلزنی به دست می آورد. او به زودی گلزنی خواهد کرد و همه آرام خواهند شد.

سوت زدن برای رونالدو:

از یک طرف این حرکت را درک نمی کنم اما از طرفی هم درک می کنم. آنها من را هم به عنوان بازیکن هو کرده اند. هواداران توقع زیادی از بازیکنان دارند. برنابئو خاص است و این را می دانیم. کریستیانو هم این را می داند و به آن عادت کرده است. مهمترین چیز این است که به تلاش خود ادامه دهیم و از اهمیت هوادارانمان نیز آگاهیم.

وضعیت بازیکنانی که کمتر بازی می کنند:

هر روز آنها را به طور زنده از نزدیک می بینیم، نه تنها بازی می کنند، بلکه تمرین هم می کنند. بازیکنان تمرین می کنند و در وهله اول برای خودشان بازی می کنند چون کاری که انجام می دهند را دوست دارند، چه بازی کنند یا نه. من هم اینجا بازی کرده و بازنشسته شده ام. مدت زمان کوتاهی است که باید از آن لذت ببرید. بازیکنان در این باشگاه بزرگ حضور دارند و باید از آن لذت ببرند.

کاسمیرو:

او آزمایش هایی انجام داده و آماده نیست. هنوز روند ریکاوری را طی می کند. ما خوش شانس هستیم و امیدواریم که هر روز بهتر شود. او اعتماد به نفس دارد اما هنوز بهبود نیافته است.

قالب جام حذفی:

قالب همین است که می بینید و من هم آن را تغییر نخواهم داد. روی بازی فردا تمرکز کرده ام و می خواهیم با ارائه بازی خوب پیروز شویم.

1771