فلورنتینو پرز: رونالدو یکی از بزرگترین اسطوره های رئال مادرید و تاریخ فوتبال است

فلورنتینو پرز: رونالدو یکی از بزرگترین اسطوره های رئال مادرید و تاریخ فوتبال است

وبسایت رسمی برنامه نود - فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید اعضای مجمع عمومی باشگاه را در سال 2016 برگزار کرد، و سخنرانی خود را با ادای احترام به همه اعضا و مادریدیسمو هایی که از دنیا رفته اند آغاز کرد و در میان آنها نام کسانی چون ایگناسیو زوکو، مانوئل ولازکز، مانوئل کوئیدو، لوئیز تروخیانو و پدرو فیلیپه نیز به گوش رسید.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، روز گذشته بخشی از صحبت های فلورنتینو پرز را اینـــجا خواندید و حالا ادامه صحبت های او، به شرح زیر منتشر می شود:

قدرت ما در اتحاد ماست. و قطعاً یکی از موتور های استراتژیک است که اجازه می دهد تا همچنان رشد کنیم و از یک ثبات بنیادی کاملاً اساسی لذت ببریم. باشگاه ما در حال تجربه یکی از مهمترین لحظات تاریخ خود است. در بخش ورزش، اقتصاد و مسائل اجتماعی پیشتاز هستیم. همه کسانی که اینجا حضور دارند، می دانند قهرمان اروپا بودن چه معنایی دارد. و ما هم می دانیم که رسیدن به این هدف چقدر سخت است. این بازیکنان استعداد خود را نشان داده اند اما اغلب آنها دوباره به الگو های تعهد و سخت کوشی تبدیل شده اند. آنها می دانند که در این پیراهن هیچکس تاکنون تسلیم نشده است.

ترکیب تیم:

این یکی از کامل ترین ترکیب های تاریخ باشگاه است و بازیکنان ما حالا در قلب مادریدیستا ها جای دارند. و همانطور که ما به فکر حال و آینده هستیم، چند بازیکن دیگر هم به ترکیب اضافه کرده ایم تا قوی تر شویم. آلوارو موراتا بعد از اینکه خود را در سطح اروپا و باشگاه بزرگ و پرتوقعی چون یوونتوس اثبات کرد، به جمع ما بازگشت و نشان داد که استعداد و توانایی بازی در رئال مادرید را دارد.

کوئنترائو هم بعد از بازی در باشگاه مهمی مثل موناکو به تیم بازگشت. مارکو آسنسیو که دو سال پیش با ما قرارداد امضاء کرده بود، ابتدا یک سال به صورت قرضی در مایورکا و سپس به اسپانیول بازی کرد، و حالا لذت فوق العاده ای به ما می بخشد و به تدریج به یکی از نقاط مرجع بزرگ فوتبال اسپانیا تبدیل می شود. ماریانو هم به تیم اصلی پیوست، و بازیکنی است که آینده تماشایی دارد، و فصل گذشته به آقای گل تاریخ کاستیا در آن رقابت ها تبدیل شد.

لا اوندسیما:

این رؤیای همه مادریدسمو ها بود. لا اوندسیما اینجاست. این یکی از نماد های جاودانگی رئال مادرید است. 11 جام اروپایی که ما را در مسیر انتخاب دوباره به عنوان بهترین تیم قرن قرار می دهد. و ما این عنوان را در میلان به دست آوردیم، و از سن سیروی افسانه ای تا هر گوشه جهان که مادریدیسمو ها حضور داشتند، یک حس متحد و مشترک وجود داشت. یک بار دیگر نشان دادیم که با شور و اشتیاق و حمایت شما هیچ چیز برای رئال مادرید غیرممکن نیست و این نشان و پیراهن تا آخرین لحظه تسلیم نخواهد شد.

 و دو جام قهرمانی اروپا که طی سه سال اخیر فتح کرده ایم، در تقابل با تیم عالی اتلتیکو مادرید بوده است. دوباره یک فینال تمام اسپانیایی و تمام مادریدی، که هواداران ما دوباره رفتار نمونه ای در آن داشتند، و احترام متقابل حاکم بود. امروز این عناوین با ما هستند، این 5 عنوان، پشت خود ارزش هایی دارند که رئال مادرید را به بزرگترین و معتبر ترین نهاد ورزشی تبدیل کرده است.

اشاره ویژه به کریستیانو رونالدو:

او یکی از بزرگترین اسطوره های باشگاه رئال مادرید و یکی از بزرگترین بازیکنان تاریخ فوتبال است. او بار دیگر با 16 گل آقای گل لیگ قهرمانان اروپا شد، و فصل گذشته چهارمین کفش طلای خود را به دست آورد و به اولین بازیکن دنیا تبدیل شد که چهار کفش طلا کسب کرده است و جایزه مرد سال فوتبال اروپا نیز اخیراً طی مراسمی در موناکو به او اهدا شد. علاوه بر این، کریستیانو در حال حاضر بهترین گلزن تاریخ باشگاه رئال مادرید است، و رکوردی دارد که شکستن آن بسیار سخت خواهد بود. کریستیانو با پیراهن تیم ما 369 گل به ثمر رسانده است و اسطوره رئال مادرید و دنیای فوتبال به حساب می آید. او فصلی افسانه ای را پشت سر گذاشت و بعد از فتح لا اوندسیما به قهرمانی یورو 2016 همراه با پرتغال نیز رسید و همه مادریدیسمو ها از اینکه او به همراه په په یک جام معتبر ملی را بالای سر برد، خوشحال شدند.

برنامه های ورزشی:

و با فکر کردن به سال های آینده ما هنوز هم برنامه ای را دنبال می کنیم که نتایج فوق العاده ای داشته است. قرض دادن بازیکنان جوان برای کسب تجربه بیشتر و کمک به بلوغ آنها در تیم های بزرگ با این هدف که روزی بتوانند به رئال مادرید بازگردند. استعداد هایی با آینده درخشان در بالاترین سطح اروپا رقابت می کنند و می توان به بورخا مایورال در ولفسبورگ، خسوس وایخو در آینتراخت فرانکفورت، مارکوس یورنته در آلاوز، دیگو یورنته در مالاگا، بورگویی در اسپورتینگ، رائول دی توماس در وایادولید و لوکاس تورو در اوویدو اشاره کرد.

1771