پاریسن ژرمن حاضر بود برای نیمار 190 میلیون یورو بپردازد

پاریسن ژرمن حاضر بود برای نیمار 190 میلیون یورو بپردازد

وبسایت رسمی برنامه نود - روزنامه اکیپ روز سه شنبه به تلاش پی اس جی برای خرید نیمار در تابستان گذشته اشاره کرده است.

به گزارش وبسایت نود، روزنامه فرانسوی در گزارشی به پیشنهاد پاریسن ژرمن برای خرید مهاجم برزیلی اشاره کرده است. وگنر ریبریو، وکیل نیمار تائید کرده که موکلش در تابستان گذشته به انتقال به پاریسن ژرمن و یونایتد نزدیک شده است. مهاجم برزیلی که اخیرا قرارداد پنج ساله ای با بارسلونا امضا کرده رقم فسخ قرارداد 190 میلیون یورویی با کاتالان ها دارد. وگنر ریبریو، وکیل نیمار در مورد پیشنهادهایی که ستاره برزیلی در تابستان گذشته داشته است گفت:

نیمار در آستانه پیوستن به پاریسن ژرمن بود و قرار بود سالی 40 میلیون یورو دستمزد بگیرد. یونایتد هم نیمار را می خواست اما در نهایت با دستمزدی کمتر قراردادش با بارسلونا را تمدید کرد چرا که او می خواست در بارسلونا بازی کند. پی اس جی حاضر بود رقم فسخ قراردادش که 190 میلیون یورو بود را بپردازد. منچستریونایتد او را می خواست اما پی اس جی نزدیک تر بود..

نیمار البته با دستمزدی کمتر قراردادش را با بارسلونا تمدید کرد. پی اس جی حاضر شده بود که برای خرید وی 190 میلیون یورو رقم فسخ قراردادش را بپردازد اما در نهایت این اتفاق رخ نداد. نیمار از پی اس جی خواسته بود که سالی 25 میلیون یورو دستمزد بگیرد و بدهی 45 میلیون یورویی وی هم توسط باشگاه فرانسوی پرداخته شود.

1140