پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ شب سخت پوچتینو در آنفیلد

پیش بازی لیورپول - تاتنهام؛ شب سخت پوچتینو در آنفیلد

وبسایت رسمی برنامه نود - لیورپول در چهارمین دور از جام اتحادیه انگلیس و بر اساس یک قرعه دشوار باید به مصاف تاتنهام برود.

به گزارش وبسایت نود، در چارچوب چهارمین مرحله از جام اتحادیه فوتبال انگلیس موسوم به EFL Cup، تیم لیورپول در ورزشگاه آنفیلد به دیدار با تاتنهام خواهد رفت. جالب این که از سال 2010 به بعد، این دو تیم فقط در لیگ برتر با یکدیگر دیدار کرده و در هیچ بازی رسمی از سایر جام ها، به یکدیگر برخورد نکرده اند.

لیورپول طی 9 بازی اخیر در کلیه جام ها شکست نخورده و شرایط خوبی را در فصل جاری لیگ برتر تجربه می کند. قرمزها پس از 26 سال، به لطف درایت یورگن کلوپ، یک مدعی جدی قهرمانی در لیگ برتر هستند ولی لیورپول از دو جام داخلی دیگر نیز غافل نخواهد بود. لیورپول در لیگ برتر، با 20 امتیاز و فقط به دلیل تفاضل گل کمتر، در رده سوم قرار گرفته و تاتنهام 19 امتیازی در رده پنجم جدول حضور دارد.

قرمزها در دور اول جام اتحادیه همچون سایر تیم های لیگ برتری، استراحت کردند ولی در دورهای دوم و سوم به ترتیب از سد برتون آلبیون و داربی کانتی گذشتند. لیورپول تاکنون 8 گل در جام اتحادیه زده و حتی یک گل هم دریافت نکرده است. دیووک اوریگی در هر دو بازی لیورپول در جام اتحادیه گلزنی کرده و در کنار دنیل استوریج، بهترین گلزن تیمش در این مسابقات محسوب می شود.

تاتنهام بر خلاف لیورپول، در دور دوم جام اتحادیه نیز استراحت داشت و از دور سوم وارد این مسابقات داشت. شاگردان مائوریسیو پوچتینو در نخستین بازی خویش در جام اتحادیه توانستند با 5 گل از سد جیلینگام عبور کنند.

نکات آماری بازی:

لیورپول در 11 بازی رسمی اخیر مقابل تاتنهام، 9 بار پیروز شده و هرگز شکست نخورده است. آخرین تقابل این دو تیم در فصل جاری لیگ برتر بود که با تساوی به پایان رسید.

لیورپول در 5 بازی خانگی اخیر با تاتنهام، شکست نخورده است.

تاتنهام در کلیه بازی های رسمی این فصل، فقط یک بار باخته ولی طی 3 بازی اخیر در خارج از خانه، پیروز نشده اند.

وضعیت بازیکن های دو تیم:

شیی اوجو به علت مصدومیت و جوردن هندرسون به علت محرومیت در این بازی حضور ندارند. جو گومز هم به تمرینات لیورپول برگشته است. به نظر می رسد که یورگن کلوپ در این بازی به چهره هایی میدان بدهد که کمتر در لیگ برتر به میدان رفته اند. بازیکنان مطرحی همچون لوکاس لیوا، دنی اینگس، دنیل استوریج، سیمون مینیوله، آلبرتو مورنو و راگنار کلاوان

بهترین خبر برای پوچتینو بازگشت دو مهره کلیدی اش یعنی هری کین و توبی آلدرویرلد از مصدومیت است. البته این مربی ریسک نکرده و احتمالاً در این بازی، از این دو بازیکن استفاده نکند. مارکوس ادواردز به علت مصدومیت، به مدت 6 هفته به دور از میادین خواهد بود. موی سیسوکو به علت ضربه آرنج با بازیکن بورنموث، محروم شده ولی به نظر می رسد که پوچتینو نیز از چند بازیکن ذخیره تیمش در لیگ برتر، به عنوان یار اصلی در این مسابقه جام اتحادیه استفاده بکند از جمله میشل فُرم، کوین ویمر، کمرون-کارتر ویکرز، هری وینکس، ژرژ کوین انکودو و وینسنت یانسن

ترکیب احتمالی دو تیم از نگاه وبسایت هو اسکورد:

پیش بینی نتیجه بازی از نگاه وبسایت هو اسکورد:

4464