کلوپ: نگرش اینگز فوق العاده است

کلوپ: نگرش اینگز فوق العاده است

وبسایت رسمی برنامه نود - یورگن کلوپ طی صحبت‌هایی به تحسین نگرش دنی اینگز پرداخته است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از FourFourtwo، این بازیکن که سابقه حضور در تیم ملی انگلیس را دارد، پس از مصدومیت سنگین فصل گذشته‌اش، در فصل جاری تنها در یک بازی جام اتحادیه به‌صورت تعویضی به میدان آمده است. با این حال، کلوپ به تحسین نگرش این بازیکن در راستای حضور در ترکیب تیم پرداخته است. وی در این باره گفت:

نگرش دنی خیلی خوب است. اگر من کمتر احساسی بودم، باید می‌گفتم این وظیفه اوست اما من احساسی هستم و می‌دانم این آسان نیست. او برخورد خیلی خوبی با  وضعیت خود دارد و البته این برای خود او خوب خواهد بود.

او مصدومیتی طولانی داشته است اما حالا مصدوم نیست و آمادگی خوبی دارد. او برای تیم زیر 23 سال بازی می‌کند و این برای فوتبال او خوب خواهد بود. قطعاً با چنین نگرشی او موفق خواهد بود.

درحالی‌که به نظر می‌رسد این مهاجم در دیدار تیمش مقابل تاتنهام در لیست بازیکنان حاضر باشد، کلوپ در مورد جایگاه این بازیکن گفت:

در این لحظه، شرایط او آسان نیست، چرا که ما روبرتو (فیرمینو)، دیووک (اوریگی) و دنیل (استوریج) را داریم و به همین خاطر فرصت زیادی برای او در ترکیب تیم دیده نمی‌شود. باید بازیکنانی داشته باشید که بتوانید در همه رقابت‌ها مدعی باشید. چیزی که می‌توانم بگویم این است که او برای بازی مقابل تاتنهام در لیست بازیکنان خواهد بود.

گفتنی است شاگردان کلوپ، در ادامه بازی‌های جام اتحادیه، سه‌شنبه‌شب و از ساعت 22:15 به مصاف تاتنهام خواهند رفت.

1405