پیش نمایش دور پلی آف لیگ ام ال اس

پیش نمایش دور پلی آف لیگ ام ال اس

به گزارش ورزش 11، روز تصمیم گیری مثل همیشه بی رحم بود و روزی بود که تلاش یک فصل خیلی از تیم ها را از بین برد. خیلی امیدها زنده شد و خیلی امیدها از بین رفت. اگر قرار باشد در طول فصل موفقیتی کسب شود آن موفقیت در روز تصمیم گیری کسب می شود. بالاخره گرد و خاک امروز به زمین نشست و تیم های راه یافته به پلی آف مشخص شدند.  

کنفرانس شرق رقابت در کنفرانس شرق بیشتر برای رسیدن به سیدهای بالاتر بود و تقریبا تیم های راه یافته به پلی آف مشخص شده بودند. نیویورک ردبولز با پیروزی مطمئن شدند که سید یک را در اختیار دارند همشهری هایشان فصل خوبی را گذراندند و با پیروزی در برابر کلمبوس توانستند دومین تیمی از این کنفرانس باشند که در دور اول پلی آف استراحت می کنند.  

کنفرانس غرب غرب اما در روز تصمیم گیری گرداب اتفاقات بود دالاسی ها با پیروزی برابر کلرادو رپیدز به ساپورترز شیلد دست یافتند. از آن سو چهار تیم سیاتل، پورتلند، سالت لیک و اسپورتینگ کی سی برای سه رده می جنگیدند و یکی از آن ها باید با دور پلی آف خداحافظی می کردند. قهرمانان فصل پیش پورتلند تیمبرز 4 بر یک در برابر ونکوور شکست خوردند و به طرز تراژیکی پشت خط قرمز جا ماندند. شکست آن ها راه را برای سالت لیک، اسپورتینگ کی سی و سیاتل باز کرد تا به پلی آف برسند.

 

رقابت های دور پلی آف

کنفرانس شرق: دی سی یونایتد - مونترئال ایمپکت تورنتو - فیلادلفیا یونیون

کنفرانس غرب: سیاتل ساندرز - اسپورتینگ کانزاس سیتی لوس آنجلس گلکسی - رئال سالت لیک

(تیم های نیویورک سیتی، نیویورک ردبولز، کلرادو رپیدز و دالاس هم در دوراول استراحت خواهند کرد)