لالانا و یکصدمین بازی برای لیورپول؛ چقدر زود گذشت!

لالانا و یکصدمین بازی برای لیورپول؛ چقدر زود گذشت!

وبسایت رسمی برنامه نود - هافبک تیم فوتبال لیورپول صدمین بازی خود برای قرمزپوشان لیورپول را انجام داد.

به گزارش وب سایت نود، آدام لالانا هافبک لیورپول انگلیس در بازی هفته نهم لیگ برتر برابر وست برومویچ برای یکصدمین بار با پیراهن این تیم به میدان رفت و با پیروزی در این دیدار صدمین بازی خود برای قرمزپوشان را جشن گرفت.

آدام لالانا در ترکیب لیورپول تحت هدایت یورگن کلوپ آلمانی به مهره ای کلیدی برای این تیم بدل شده است. هافبک ملی پوش تیم ملی انگلستان پس از بازی این هفته برابر وست برومویچ گفت:

وقتی که مشغول انجام کاری هستی که از آن لذت می بری، متوجه گذر زمان نمی شوی. از اینکه در تیمی بازی می کنم که عملکرد عالی دارد بسیار خوشحالم. زمانی که به لیورپول آمدم، مربی دیگری در این تیم مشغول به کار بود، و بسیاری از کارکنان باشگاه از آن زمان تغییر کرده است اما فوتبال همیشه در این باشگاه جریان داشته است. با نگاهی به فهرست بازیکنان لیورپول متوجه می شویم که بازیکنانی سریع، تکنیکی، باهوش و پرجنب و جوش در تیم ما حضور دارند. شاید اگر یک بار دیگر با وست برومویچ بازی کنیم، نتیجه بازی را با سه یا چهار گل به سود خود خاتمه می دهیم. همه برای کمک به یکدیگر تلاش کرده و می توانیم با همین رویه در همه مسابقات پیروز شویم و این هدف مهم ماست.

2081