آمارهای خواندنی منچستر سیتی - ساوتهمپتون؛ پنجمین توقف پیاپی شاگردان گواردیولا در ایستگاه ناکامی

آمارهای خواندنی منچستر سیتی - ساوتهمپتون؛ پنجمین توقف پیاپی شاگردان گواردیولا در ایستگاه ناکامی

وبسایت رسمی برنامه نود - منچستر سیتی در هفته نهم رقابت های لیگ برتر انگلیس، باز هم در کسب هر 3 امتیاز بازی ناکام مانده و از یک شکست خانگی گریخت. نگاهی ویژه خواهیم داشت به بازی منچستر سیتی-ساوتهمپتون از دریچه آمار و ارقام

به گزارش وبسایت نود، منچستر سیتی در ورزشگاه اتحاد به مصاف ساوتهمپتون رفت و به نتیجه ای بهتر از تساوی 1-1 مقابل قدیس ها دست پیدا نکرد تا پنجمین بازی پیاپی بدون برد برای شاگردان پپ گواردیولا برای اولین بار از ماه مارس 2009 به ثبت برسد. کلچی ایهیناچو باز هم برای سیتی گلزنی کرد تا تک گل نیتان ردموند را جبران کند. این مهاجم جوان نیجریه ای در بازی قبلی این دو تیم، هر دو گل سیتی را زده بود که آخرین «دو گله» ایهیناچو تاکنون محسوب می شود. آمار فوق العاده ایهیناچو؛ 8 گل طی 11 بازی اخیر لیگ برتر و 11 گل از طریق 17 شوت داخل چارچوب! زننده تک گل ساوتهمپتون؟ نیتان ردموند و پاس گل؟ جان استونز!

بدین ترتیب، سیتیزن ها پس از 4 برد متوالی مقابل ساوتهمپتون، طی دو بازی مقابل این تیم پیروز نشده اند. ساوتهمپتون پس از 5 باخت متوالی در ورزشگاه اتحاد، طلسم ناکامی هایش در خانه سیتیزن ها در لیگ برتر را شکست.

با این تساوی، سومین بازی متوالی بدون برد سیتی در لیگ برتر به ثبت رسید. آخرین بار که تیم های تحت هدایت پپ در 3 بازی متوالی لیگ پیروز نشده بودند، به سه باخت متوالی بایرن مونیخ پس از مسجل شدن قهرمانی باواریایی ها در فصل 15-2014 مربوط می شود.

ساوتهمپتون پس از دو کلین شیت متوالی در دو بازی اخیر خارج از خانه در لیگ برتر، سرانجام دروازه اش در مقابل حریف گشوده و در ثبت سومین کلین شیت متوالی خارج از خانه پس از فوریه 2016 ناکام ماندند. قدیس ها در 11 بازی اخیر بیرون از خانه، فقط همین 2 کلین شیت را داشته اند.

دوشان تادیچ مهاجم صرب ساوتهمپتون، بیشترین خلق شانس را در بین کلیه بازیکن های این فصل لیگ برتر به خود اختصاص داده است. به عملکرد وی در این بازی به طور ویژه ای دقت می کنیم؛ 65% دقت پاس، صفر شوت، 3 دریبل که هر 3 موفق بود، یک تکل زد که موفق بود و 3 بار لو دادن توپ

جالب اینجاست که این نتیجه، مجموع امتیازات ساوتهمپتون در سال 2016، به 52 رسید در حالی که مجموع امتیازات منچستر سیتی در سال جاری میلادی، 50 است.

پپ گواردیولا تصمیم جالبی در این بازی گرفت و از خط دفاعی 3 نفره استفاده کرد. همچنین ونسان کمپانی برای اولین بار در این فصل، در ترکیب اصلی سیتی در یک مسابقه از لیگ برتر به میدان رفت. 100% خط دفاعی سیتی در مقایسه با چند بازی اخیر، دچار تغییر شده و باکاری سانیا، نیکولاس اوتامندی و پابلو زابالتا به دلایل مختلف در این بازی حضور نداشتند.

سرخیو آگوئرو پس از دو نیمکت نشینی متوالی، دوباره به ترکیب اصلی سیتی برگشت ولی بازی خوبی را ارائه نداد و کاملاً اسیر مدافعان حریف بود. او برای اولین بار از دسامبر 2015، در 3 بازی متوالی لیگ برتر گل نزد. حضور لروی سانه به عنوان جانشین پابلو زابالتا

نیتان ردموند زننده تک گل ساوتهمپتون در این بازی، به تازگی از مصدومیت برگشته و به دلیل مصدومیت شین لانگ در ترکیب اصلی قدیس ها قرار گرفته بود. ردموند برای اولین بار از آگوست 2015، در دو بازی متوالی لیگ گل زد. سم مک کوئین هم برای اولین بار در ترکیب اصلی تیمش در بازی های لیگ برتر به میدان رفت. (20 پاس صحیح و دقت پاس 67%، 3 دفع توپ، 5 تکل که هر 5 تکل موفق بود=نمایش خیلی خوب)

منچستر سیتی در 9 بازی اخیر خانگی در لیگ برتر که نیمه اول را عقب بوده، هرگز پیروز نشده است.

جان استونز یک اشتباه مرگبار در نیمه اول انجام داد که منجر به تک گل تیم میهمان شد و سپس یک گل زد که داور آن را نپذیرفت. روزی بد برای یک بازیکن در اوج. او بیشترین تعداد اشتباه های مرگبار در بین مدافعان لیگ برتر را از ابتدای فصل گذشته تاکنون انجام داده است. (4 اشتباه مرگبار)

تعویض عجیب ولی طلایی گواردیولا در بین دو نیمه؛ خروج کوین دی بروینه و حضور کلچی ایهیناچو!

دلیل حضور نولیتو درون زمین در دقیقه 90 به جای لروی سانه را هیچ کس نفهمید حتی خود پپ!

490 پاس صحیح و دقت پاس 84% برای سیتی؛ در تیمی که مربی اش یکی از پیشروهای تیکی تاکا است، چنین آماری اصلاً تیکی تاکایی نیست ولی ممکن است که خیلی هم بد نباشد.

ایلی گوندوعان به روزهای اوج نزدیک و نزدیک تر می شود؛ بیشترین تعداد پاس در این بازی به او تعلق داشت؛ 80 پاس و دقت پاس 95%

4464