طاهری: قهرمانی سپاهان منطقی نیست/محرم در یک بازی نمادین خداحافظی میکند

طاهری: قهرمانی سپاهان منطقی نیست/محرم در یک بازی نمادین خداحافظی میکند

مدیرعامل سپاهان گفت: ورزشگاه نقش جهان بعد از افتتاح می تواند میزبان مسابقات بین المللی باشد و اصلا یکی از دلایل تاسیس آن همین بوده است.

محسن طاهری در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با افتتاح ورزشگاه نقش جهان اظهار داشت: برای افتتاح این ورزشگاه روز شنبه هفته آینده برنامه ریزی شده است و در صورتی که برنامه معاون اول رئیس جمهور تغییری نکند، قطعا 8 آبان ورزشگاه قطعا افتتاح می شود. طبقه دوم ورزشگاه نیز تا روز افتتاحیه صندلی گذاری می شود و ظرفیت ورزشگاه به 75 هزار نفر می رسد.

وی افزود: اولین دیدار سپاهان با پارس جنوبی در جام حذفی در این ورزشگاه برگزار می شود و بعد از آن هم در لیگ با فولاد بازی داریم. البته برای روز افتتاحیه احتمالا یک بازی برگزار کنیم اما امکان حضور تیم بزرگسالان به دلیل برگزاری بازیهای لیگ نیست. در همین راستا قرار است تیم امید سپاهان و تیم صنعت فولاد با هم روبرو شوند.

مدیرعامل سپاهان همچنین تصریح کرد: ورزشگاه نقش جهان بعد از افتتاح می تواند میزبان مسابقات بین المللی باشد و اصلا یکی از دلایل تاسیس آن همین بوده است.

طاهری درباره حضور آذری در باشگاه سپاهان گفت: مدیرعامل ذوب آهن در دفتر من حاضر شد و به من تبریک گفت. یکسری بحث های ورزشی هم داشتیم و ما هم بابت میزبانی ذوب آهن در سالهای اخیر از بازیهای سپاهان از آنها تقدیر کردیم.

مدیرعامل سپاهان درباره خداحافظی محرم نویدکیا و احتمال اضافه شدنش به کادر فنی خاطرنشان کرد: ما همیشه گفتیم که محرم جزو سرمایه های باشگاه سپاهان است. او خودش درخواست کرد که یک دیدار نمادین برای خداحافظی اش از سپاهان ترتیب داده شود و ما به زودی این کار را انجام می دهیم. حضورش در کادر فنی تیم هم به سرمربی تیم بر می گردد که تا الان بحثی در این باره نشده است. 

وی درباره اینکه سپاهان بعد از چند هفته ناکامی بالاخره به پیروزی رسید بیان داشت: هنوز تا آخر لیگ زمان زیادی باقی مانده است و سپاهان می تواند در رده های بالاتر جدول هم قرار بگیرد. ما هم می دانیم که همه از سپاهان به عنوان یک تیم ریشه دار شهرستانی توقع دارند اما وقتی امسال دست به جوانگرایی زدیم قطعا می دانستیم که آسیب ها و تهدیدهای زیادی برای سپاهان وجود خواهد داشت. اینکه بخواهیم در اولین فصل بعد از جوانگرایی قهرمان شویم خیلی منطقی نیست. باید تحمل این را داشته باشیم که جوانگرایی هزینه دارد.

طاهری درباره وضعیت هادی عقیلی اظهار داشت: قبل از اینکه من به عنوان مدیرعامل باشگاه سپاهان کارم را آغاز کنم عقیلی به کمیته انضباطی شکایت کرده بود و  ما به همین خاطر منتظریم پرونده او طبق روال قانونی خود پیش برود.

وی در پایان درباره بازی این هفته سپاهان مقابل سایپا و تقابل با حسین فرکی گفت: تمام بازی های لیگ برای ما حساسیت دارد. فرکی هم مربی فهیمی است که برای سپاهان زحمات زیادی کشیده و این فصل در سایپا فعالیت می کند. ما تقابل ورزشی با او داریم اما خارج از این چارچوب هیچ چیز دیگری وجود ندارد.