رئال مادرید 2 - 1 اتلتیک بیلبائو؛ صدر جدول در تصرف مادریدی ها

رئال مادرید 2 - 1 اتلتیک بیلبائو؛ صدر جدول در تصرف مادریدی ها

وبسایت رسمی برنامه نود - از هفته نهم رقابت های لالیگا دو تیم رئال مادرید و اتلتیک بیلبائو در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو به مصاف هم رفتند که در نهایت شاگردان زیدان با کسب یک پیروزی سخت به صدر جدول بازگردند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، رئال مادرید در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو میزبان شاگردان والورده بود که در نهایت بازی با پیروزی 2-1 شاگردان زیزو به پایان رسید تا با کسب 21 امتیاز بالاتر از سویا و بارسلونا به صدر جدول صعود کنند.

دقیقه '5: رونالدو در میانه میدان توپ را لو داد و بازیکنان بیلبائو ضدحمله ای ترتیب دادند که در نهایت ضربه ویلیامز با واکنش خوب ناواش به کرنر فرستاده شد.

دقیقه '7 (1-0)(کریم بنزما): ایسکو به خوبی در سمت راست محوطه بیلبائو توپ را حفظ کرد و در موقعیتی عالی پاس به بیرون داد تا بنزما با یک بغل پا به راحتی دروازه را باز کرده و چهارمین گل فصل خود در لالیگا را ثبت کند.

دقیقه '15: نفوذ و ارسال مارسلو از سمت چپ روی سر بیل فرود آمد اما ضربه سر این بازیکن روی سقف دروازه فرود آمد.

دقیقه '27 (1-1)(سابین مرینو): مدافعان رئال مادرید داخل محوطه خودی موفق به دفع توپ نشدند و با دخالت ایراسو، توپ مقابل پای سابین قرار گرفت تا وی به راحتی در موقعیت تک به تک حساب کار را 1-1 مساوی کند.

دقیقه '44: رونالدو روی پاس عالی کروس از سمت راست فرار خود را آغاز کرد و در حالیکه می توانست ایسکو را در مقابل دروازه خالی ببیند، خودخواهانه به توپ ضربه زد که ایرایزوز توپ را به راحتی مهار کرد تا فرصتی طلایی از دست برود.

دقیقه '51: باز هم روی اشتباه مدافعان رئال مادرید و مشخصاً په په، توپ مقابل پای ویلیامز قرار گرفت و این بازیکن در مقابل دروازه قرار گرفت اما با ضربه ای نه چندان خوب توپ را به بالای دروازه زد.

دقیقه '64: در حالیکه رئال مادرید در خلق موقعیت گل ناکام بود و به سختی می توانست حریف را تحت فشار قرار دهد، زیدان دست به تعویض زد و لوکاس وازکز به جای ایسکو وارد میدان شد.

دقیقه '70: پاس پشت پای بنزما به رونالدو، پشت محوطه جریمه با شوت محکم ستاره پرتغالی همراه شد که توپ از کنار دروازه با اختلاف به بیرون رفت تا این بازیکن همچنان در سطح باشگاهی ناکام باشد.

دقیقه '74: آلوارو موراتا هم به جای بنزما وارد میدان شد تا رئال مادرید در دقایق باقی مانده برای فرار از تساوی خانگی و از دست دادن فرصت صدرنشینی تلاش کند.

دقیقه '80: یک پاس پشت دفاع بلند و عالی لوکاس وازکز را در موقعیت تک به تک قرار داد و او هم توپ را برای موراتا کنترل کرد اما با خروج ایرایزوز از دروازه، موراتا هم نتوانست ضربه خوبی به توپ بزند و این فرصت ایده آل هم از دست رفت.

دقیقه '84 (2-1)(آلوارو موراتا): بالاخره تلاش مادریدی ها با تعویض طلایی زیدان نتیجه داد؛ ارسال بیل از سمت چپ با ضربه موراتا و واکنش ایرایزوز همراه شد اما در برگشت، مهاجم اسپانیایی تند و تیز عمل کرد و توپ را از خط دروازه عبور داد.

دقیقه '85: باز هم اشتباه مدافعان رئال مادرید که امشب تمامی نداشت، ویلیامز در زاویه ای بسته در موقعیت تک به تک قرار داد اما ناواس به واکنشی استادانه ضربه چیپ این بازیکن را دفع کرد تا تیم را نجات دهد.

دقیقه '4+90: یک ضد حمله سریع و پاس طلایی وازکز به رونالدو، ستاره پرتغالی را در موقعیت تک به تک و مسلم گلزنی قرار داد اما ضربه بد او را ایرایزوز به کرنر فرستاد تا رونالدو نشان دهد که همچنان از آمادگی کامل به دور است.

ترکیب دو تیم و آمار بازی:

1771