رکورد منفی پپ گواردیولا تکرار شد؛ 5 بازی بدون برد

رکورد منفی پپ گواردیولا تکرار شد؛ 5 بازی بدون برد

وبسایت رسمی برنامه نود - پپ گواردیولا رکوردی منفی را در منچستر سیتی به جای گذاشت.

به گزارش وبسایت نود، منچستر سیتی شروع خوبی در این فصل با پپ گواردیولا داشت و این تیم در ده بازی ابتدایی خود حتی به یک حریف هم رحم نکرد و به ده برد پیاپی در بازی های رسمی رسید، اما بعد از آن تیم پپ دچار مشکل شد و مقابل سلتیک، اورتون و ساوتمپتون به تساوی رسیدند و در مقابل بارسا و تاتنهام شکست خوردند تا اکنون 5 بازی پیاپی باشد که سیتی به برد نرسیده باشد.

تساوی مقابل ساوتمپتون در روز یکشنبه، به این معنی بود که پپ گواردیولا برای دومین بار در تاریخ دوران مربیگری خود، نتوانسته در 5 بازی متوالی، حتی به یک برد برسد. این اتفاق یک بار در فوریه 2009 نیز رقم خورده بود.

این در حالی است که تیم پپ، چهارشنبه باید در الدترافورد به مصاف یونایتد برود و شاید چهارشنبه شب، پپ بدترین رکورد خود را در عدم کسب پیروزی به جای بگذارد.

اولین و آخرین باری که پپ نتوانسته بود در 5 مسابقه پیاپی به پیروزی برسد، به فوریه 2009 بر می گردد. در آن زمان، بارسای پپ در 5 بازی پیاپی نتوانست پیروز شود ولی در ادامه توانست جبران کند و البته این اتفاق هیچگاه دیگر در بارسا و یا بایرن برای تیم های پپ رقم نخورد تا اینکه یکشنبه با تساوی مقابل ساوتمپتون، بار دیگر پپ به این رکورد منفی رسید.

2021