فلورنتینو پرز: به انتخاب زیدان افتخار می کنم؛ غیرممکنی برای رئال مادرید وجود ندارد

فلورنتینو پرز: به انتخاب زیدان افتخار می کنم؛ غیرممکنی برای رئال مادرید وجود ندارد

وبسایت رسمی برنامه نود - اعضای باشگاه رئال مادرید صبح روز یکشنبه دور هم جمع شده بودند و فلورنتینو پرز در سخنرانی خود از فرصت استفاده کرد و انتصاب زین الدین زیدان را یک دستاورد مثبت برای خود خواند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، سرمربی فرانسوی علاوه بر محبوبیت و احترام فراوانی که در دنیای فوتبال از آن برخوردار است، در کمتر از یک سال رئال مادرید را به قهرمانی اروپا و سوپرکاپ اروپا رساند و در این فصل نیز تیمش یکی از مدعیان اصلی قهرمانی در لالیگا بوده است.

پرز در صحبت های خود گفت:

یکی از تصمیماتی که در دوران ریاست، بیشترین احساس رضایت و افتخار را به من داده است، انتخاب زیدان به عنوان سرمربی تیم بود. زیدان نماد کامل رئال مادرید است. او بخشی از افسانه ماست؛ یک قهرمان به عنوان بازیکن و مربی. انتخاب او یکی از نقاط تعیین کننده برای رئال مادرید در قرن حاضر بوده است. دانش، روحیه، مدیریت تیم، و تواضع او از موفقیت ما در کسب اوندسیما جدایی ناپذیر است.

بازیکنان هم مثل هواداران، هیجان زده می شوند، رنج می کشند، و به رکورد های ما افتخار می کنند. این هویت باشگاه ماست و دستاوردی است که بدون از خود راضی شدن به آن دست پیدا کرده ایم چون می دانیم معنای حضور در رئال مادرید چیست. یک بار دیگر افتخار می کنیم که غیرممکنی برای رئال مادرید وجود ندارد. هیچکس تسلیم نمی شود، و طی سه سال اخیر دو بار با غلبه بر رقیب همشهری خود، اتلتیکو مادرید قهرمان اروپا شده ایم.

صحبت های کامل پرز را تا ساعاتی دیگر در وب سایت نود بخوانید.

1771