آتالانتا 2-1 اینتر میلان؛ ادامه نتایج پر نوسان نراتزوری

آتالانتا 2-1 اینتر میلان؛ ادامه نتایج پر نوسان نراتزوری

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم در شرایطی نسبتا مشابه به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش وبسایت نود، دو تیم اینتر میلان و آتالانتا، تیم‌های 11 و 14 ام جدول سری آ در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که انتقادها از فرانک دی‌بوئر افزایش یافته است و این مربی در این دیدار تنها به پیروزی احتیاج دارد.

بازیکنان اینتر میلان این دیدار را هجومی آغاز کردند اما موفق نشدند موقعیت خطرناکی روی دروازه حریف ایجاد کنند. تیم صاحب خانه نیز پا پس نگذاشت و حملاتی انجام داد تا اینکه در دقیقه 10 به گل رسید.

دقیقه 10: ارسال کورتیچ از سمت راست محوطه جریمه در شرایطی ایده‌آل به ماسیلو رسید و این مدافع با ضربه سری پر قدرت اولین گل این دیدار را به ثمر رساند.

در ادامه این دیدار هر دو تیم حملاتی را روی دروازه حریف ترتیب دادند اما با بی دقتی مهاجمین و دفاع خوب بازیکنان حریف این موقعیت‌ها ره به جایی نبردند تا اینکه در دقیقه 32 این دیدار ادر در محوطه جریمه سرنگون شد، در حالیکه بازیکنان اینتر اعتقاد به پنالتی داشتند، داور این دیدار با ادامه دادن بازی امیدهای نراتزوری را نا امید کرد. نکته جالبی که در این دیدار وجود داشت این بود که اینتر تا دقیقه 41 مموفق نشده بود هیچ شوتی به سمت دروازه آتالانتا روانه کند تا اینکه در دقیقه 41 ضربه سانتون به سمت دروازه حریف روانه شد اما این توپ با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت. در نهایت این دیدار سرد و نه چندان جذاب در نیمه نخست با حساب 1-0 به سود تیم صاحب خانه به پایان رسید.

نیمه دوم این دیدار اینتر با جانی دوباره به میدان آمد و موفق شد خیلی زود به گل تساوی دست یابد.

دقیقه 50: ضربه پر قدرت و سهمگین ادر از فاصله 30 یاردی گل تساوی را برای نراتزوری به ارمغان آورد.

در ادامه نراتزوری باز هم به حملاتش افزود و موفق شد موقعیت‌هایی را به دست بیاورد اما نتوانست از موقعیت‌های به دست آمده استفاده کند.

دقیقه 53: ضربه پر قدرت پریسیچ از پشت محوطه جریمه توسط دروازه بان آتالانتا در دو مرحله مهار شد تا نتیجه همچنان 1-1 باقی بماند.

پس از این موقعیت آتالانتا توانست تا حدی بازی را به تعادل بکشاند اما هر دو تیم نتوانستند موقعیت‌های خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کنند.

دقیقه 65: فرولر پاس کات بک مناسبی را برای پینیا ارسال کرد اما ضربه سر این بازیکن درست به جایی رفت که هندانوویچ حضور داشت.

دقیقه 79: سانتر زیبای سانتون در محوطه جریمه به ایکاردی رسید و این بازیکن با ضربه ای والی توپ را به سمت دروازه آتالانتا روانه کرد اما بریشا با عکس العملی استثنایی مانع از گلزنی اینتر شد.

دقیقه 86: ضربه ژوائو ماریو تغییر جهت داد تا توپ مقابل پریسیچ قرار بگیرد، پریسیچ موقعیت خوبی داشت تا روی توپ برگشتی دروازه آتالانتا را باز کند اما ضربه او به جایی رفت که بریشا حضور داشت.

دقیقه 87: کِسیه در محوطه جریمه توسط سانتون سرنگون شد تا داور این دیدار اعلام پنالتی کند. مائوریسیو پینیا پشت این توپ قرار گرفت، با اینکه هندانوویچ توانست جهت توپ را به درستی تشخیص دهد اما نتوانست مانع از گل شدن توپ بشود تا تیم صاحب خانه بار دیگر از حریف پیش بی‌افتد.

در حالیکه این دیدار در دقایق پایانی با سرعت بالایی ادامه پیدا کرد اما در نهایت این بازیکنان آتالانتا بودند که موفق شدند مقابل حریف خود به پیروزی برسند.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899