منچستر سیتی 1-1 ساوتهمپتون؛ ادامه روند نتایج ضعیف منچستر سیتی

منچستر سیتی 1-1 ساوتهمپتون؛ ادامه روند نتایج ضعیف منچستر سیتی

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که آخرین دیدارهای خود را به حریفان واگذار کرده بوند.

به گزارش وبسایت نود، منچستر سیتی پس از شروع طوفانی که داشت، چند دیدار اخیر را نتایج مناسبی نگرفته است تا پپ گواردیولا بیش از پیش تحت فشار قرار بگیرد، آبی‌های منچستر با یک بازی کمتر و یک امتیاز کمتر از آرسنال در مقام دوم لیگ برتر انگلیس به سر می‌برند.

همانطور که انتظار می‌رفت بازیکنان منچستر سیتی بازی را هجومی آغاز کردند و در دقایق ابتدایی این دیدار توانستند موقعیت‌هایی را ایجاد کنند که این موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از دست رفتند. در ادامه تا دقایق 20 این دیدار بازیکنان ساوتهمپتون موفق شدند موقعیت‌های نصفه و نیمه ای به دست بیاورند و تا حدی بازی را به تعادل بکشانند. تا در دقیقه 27 با پاس به عقب اشتباه جان استونز، ساوتهمپتون بر خلاف جریان بازی به گل برسد.

دقیقه 27: در حالیکه جان استونز بدون مزاحم توپ را در اختیار داشت، پاس به عقبی کم سرعت را برای براوو فرستاد که توسط ردموند قطع شد، این بازیکن با جا گذاشتن براوو مقابل دروازه خالی قرار گرفت و دروازه منچستر سیتی را باز کرد.

در ادامه بازیکنان منچستر سیتی بر حملات خود افزودند تا اینکه در دقیقه 32 صاحب ضربه آزادی در گوشه سمت راست محوطه جریمه حریف شدند، ارسال تماشایی دی‌بروین برای استونز این تیم را به گل رساند که مارک کلاتنبرگ با تصمیمی عجیب این گل را مردود اعلام کرد.

دقیقه 33: ارسال تماشایی دی‌بروین از روی ضربه ایستگاهی به استونز رسید و این بازیکن با ضربه ای سر ضرب از داخل محوطه شش قدم برای سیتی‌زن‌ها گلزنی کرد اما کلاتنبرگ این گل را به دلیل آفساید مردود اعلام کرد.

در ادامه بازیکنان سیتی به حملات خود ادامه دادند و نفوذهای سانه و دی‌بروین از راست و چپ خط دفاع ساوتهمپتون را اذیت کرد اما در نهایت این نیمه با پیروزی 1-0 تیم مهمان به پایان رسید.

در ابتدای نیمه دوم گواردیولا با اعمال تغییراتی در ترکیب سیتی و آوردن ایهیناچو بجای دی‌بروین به بازی سعی بر تهاجمی تر کردن بازی سیتی داشت. در نیمه دوم سیتی‌زن‌ها سراسر حمله بودند و موفق شدند موقعیت‌هایی را ایجاد کنند اما نتوانستند از این موقعیت‌ها استفاده کنند.

دقیقه 54: ارسال رو به جلو و زمینی استرلینگ از جلوی دروازه خالی ساوتهمپتون به بیرون رفت و هیچ مهاجمی از سیتی نتوانست این توپ را به گل تبدیل کند.

دقیقه 54: سیتی‌زن‌ها به مزد حملات خود رسیدند و پاس کات بک سانه در محوطه شش قدم توسط ایهیناچو به گل تساوی آبی‌های منچستر تبدیل شد.

در ادامه آبی‌های منچستر که به نتیجه مساوی راضی نبودند به حملات خود افزودند تا در دقیقه 64 موقعیتی فوق العاده حساس به دست آوردند.

دقیقه 64: پاس کات بک ایهیناچو می‌رفت تا در مقابل دروازه خالی به سیلوا برسد اما در ثانیه پایانی مدافع ساوتهمپتون این توپ را به کرنر فرستاد تا سیتی‌زن‌ها همچنان به دنبال رسیدن به گل برتری باشند.

در ادامه آبی‌های منچستر به حملات خود ادامه دادند اما ساوتهمپتون ضدحملات خطرناکی را روی دروازه سیتی ترتیب میداد، این تیم روی یکی از ضد حملات موقعیت مناسبی به دست آورد اما براوو موفق شد مانع از گلزنی بازیکنان این تیم بشود.

در ادامه آبی‌های منچستر به حملات خود ادامه دادند اما ساوتهمپتون ضدحملات خطرناکی را روی دروازه سیتی ترتیب میداد، این تیم روی یکی از ضد حملات موقعیت مناسبی به دست آورد اما براوو موفق شد مانع از گلزنی بازیکنان این تیم بشود. در ادامه بازیکنان سیتی بیش از پیش به حملات خود افزودند اما دفاع قدرتمند ساوتهمپتون اجازه گلزنی به بازیکنان سیتی را نداد تا در نهایت این دیدار با تساوی 1-1 به پایان برسد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899