شادکام:برای یزله رقصیدن در آزادی لحظه شماری می کنم

شادکام:برای یزله رقصیدن در آزادی لحظه شماری می کنم

مهاجم صنعت نفت آبادان گفت: شیوه بازی ما مقابل پرسپولیس بستگی به نظر کادر فنی دارد و ما تابع خواهیم بود.

محمد شادکام در گفت و گو با کاپ، درباره پیروزی صنعت نفت مقابل ماشین سازی اظهار داشت: این بازی را باید می بردیم چون به سه امتیازش احتیاج داشتیم. واقعا خوب بازی کردیم و تفکرات آقای دست نشان را در زمین اجرا نمودیم. هر اتفاقی که می خواستیم در این بازی رخ داد و در نهایت به یک پیروزی ارزشمند رسیدیم. 

وی در ادامه افزود: این باخت چیزی از ارزشهای ماشین سازی کم نمی کند. اما باید بدانیم که تیم ما بسیار جوان است و اگر در چند هفته اخیر نتیجه نگرفت علتش کم تجربگی بازیکنان است. در عین حال بدشانسی را هم به مشکلات ما اضافه کنید که گریبانگیرمان شد. ما خیلی از بازی ها را جلو بودیم که در دقایق پایانی آنها را از دست دادیم. 

مهاجم صنعت نفت درباره از دست دادن صدر جدول گلزنان و عدم گلزنی اش برابر ماشین سازی اذعان داشت: درست است که هر مهاجمی دوست دارد آقای گل شود اما موفقیت تیم برایم ارجحیت دارد. اگر گل نزدم اما در این بازی پاس گل دادم. خیلی خوشحال بودم که توانستم نقشی در پیروزی تیمم داشته باشم. انشاالله دوباره جایگاه خودم را در صدر جدول گلزنان پس می گیرم. البته رقیبان و همسایگان جدیدی پیدا کردم.

وی درباره گل سوم صنعت نفت که بازیکنان ماشین سازی به خودشان زدند و او خیلی تلاش کرد تا توپ را روی خط بگیرد و گل را به نام خودش ثبت کند بیان داشت: باورم نمی شد توپ از روی گلر ماشین سازی عبور کند. بعد از اینکه این طور شد یک استارت برق آسا زدم تا به توپ برسم و روی خط آن را بگیرم اما نشد. 

مهاجم صنعت نفت درباره تقابل با پرسپولیس گفت: بازی بسیار سخت و مهمی را پیش رو داریم. با توجه به بردی که به دست آوردیم از لحاظ روحی شرایط خوبی داریم و به آزادی می رویم تا برابر تیم صدرنشین لیگ بهترین نتیجه ممکن را کسب کنیم. هم ما و هم پرسپولیس هردو تیم های جوانی هستیم و بازیکنان انگیزه فراوانی برای نشان دادن خودشان دارند. درست است که آنها هیچ باختی ندارند اما ما هم حرف های زیادی برای گفتن داریم و می خواهیم خیلی چیزها را ثابت کنیم.

وی افزود: پرسپولیس هواداران زیادی دارد که مطمئنا جمعه به ورزشگاه می آیند اما ما هم هواداران خودمان را داریم که هیچ جا تنهایمان نمی گذارند. شیوه بازی کردن ما در روز جمعه بستگی به نظر نادر دست نشان دارد و ما تابع خواهیم بود. یکی از مهم ترین انگیزه های بزرگم گلزنی در ورزشگاه آزادی است. مقابل استقلال نتوانستم گل بزنم اما حالا هرکاری خواهم کرد تا دروازه پرسپولیس را باز کنم. البته موفقیت تیم از گلزنی من مهمتر است. 

شادکام در پایان گفت: حضور در کنار بازیکن باتجربه ای چون رضا نوروزی که سابقه حضور در پرسپولیس را دارد برای بازیکن جوانی چون من ارزشمند است. سعی می کنم از او یاد بگیرم و در نهایت امیدوارم روز جمعه صنعت نفت برنده بازی باشد. چراکه برای یزله رقصیدن در ورزشگاه آزادی لحظه شماری می کنم.