کلوپ: وست‌بروم در محوطه جریمه 15 بازیکن داشت!

کلوپ: وست‌بروم در محوطه جریمه 15 بازیکن داشت!

سرمربی لیورپول تیمش را مستحق پیروزی مقابل وست‌بروم دانست.

 به گزارش کاپ، یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، برتری 2 بریک مقابل وست‌بروم در هفته نهم لیگ برتر انگلیس را حق تیمش دانست.

 او درباره این بازی گفت: هیچ کس نمی‌داند تا پایان ماه اکتبر چه تیمی صدرنشین لیگ می‌ماند. همیشه پیروزی را به گل نخوردن ترجیح داده‌ام. باید خیلی زودترکار را تمام می‌کردیم. هر نتیجه‌ای غیر از برتری ما مضحک و ناعادلانه بود. در برخی بازی‌ها مایل هستید با اختلاف 4، 5 گل پیروز شوید اما در لیگ برتر هر تیمی خطرناک است و چندان نمی‌توانید روی برتری پرگل حساب کنید. گاهی اوقات فکر می‌کردم حریف متبحر ما در ضربات آزاد در محوطه جریمه 15 بازیکن دارد! شخصا هیچ وقت هنگام پیروزی از گل خوردن تیم ناراحت نمی‌شوم. باید از هواداران بابت ساختن 2 شب رویایی در این بازی و جدال با منچستریونایتد تشکر کنم. منهای شب‌های اروپایی پارسال، این بهترین جوی بود که در آنفیلد دیدم.