آرسنال 0-0 میدلزبورو؛ ترمز آرسنال کشیده شد!

آرسنال 0-0 میدلزبورو؛ ترمز آرسنال کشیده شد!

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسنال بعد از هفت پیروزی پیاپی، بالاخره امتیاز از دست داد.

به گزارش وبسایت نود، ونگر بعد از شش پیروزی پیاپی در لیگ برتر، بالاخره امتیاز از دست داد. آرسنال در روز تولد 67 سالگی ونگر امتیاز حساسی را در خانه از دست داد تا نتواند اختلاف را با رقبا افزایش دهد.

در یکی از شش دیدار همزمان شنبه عصر از هفته نهم فوتبال جزیره، آرسنال در ورزشگاه امارات میزبان میدلزبورو بود. این مسابقه با قضاوت مایک دین برگزار شد. دو تیم با این ترکیب به میدان رفتند:

آرسنال

چک، بیرین، موستافی، کوشیلنی، مونرئال، کوکلین، ال ننی، والکات، سانچز، اوزیل و یوبی

ذخیره هااسپینا، گیبز، گابریل، آدلاید، نایلز، چمبرلین، پرز

میدلزبورو

والدز، باراخان، آیالا، گیبسون، فرند، دی رون، کلایتون، ترائوره، فورشاو، رامیرز، نگردو

آرسنال که در شش بازی قبلی خود در لیگ برتر، به شش برد متوالی دست یافته بود و میان هفته نیز موفق شده بود لودوگرتس را گلباران کند، با روحیه ای خوب در زمین حاضر شد، اما میدلزبورو که شرایط خوبی را در هفته های اخیر تجربه نکرده بود، برای کسب امتیاز در این مسابقه، شجاعانه بازی کرد و در نهایت به آن چه استحقاقش را داشت، دست یافت.

نیمه اول اگرچه مالکیت توپ کاملاً در دستان تیم ونگر بود، اما میدلزبورو بهترین فرصت های بازی را به دست آورد و شاید اگر چک درون دروازه توپچی ها نبود، بورو می توانست با دو یا سه اختلاف گل زمین بازی را ترک کند. در نیمه نخست، رامیرز طی دو مرتبه خطر ساز شد. یک بار ضربه آزاد او به تیر خورد و یک بار دیگر نیز ضربه سر او از چند قدمی دروازه توسط چک مهار شد.

ترائوره نیز در موقعیتی تک به تک، صاحب توپ شد، اما ضربه وی مهار شد و در ادامه نیز بار دیگر چک، نگردو را ناکام ساخت.

در نیمه دوم میدلزبورو بیشتر عقب نشست و به فکر ضدحملات بود و از طرفی آرسنال نیز بر شدت حملات خود افزود. سانچز طی سه مرتبه فرصت گلزنی داشت، اما در هر سه نوبت ناکام ماند. در وقت های اضافه بازی نیز اوزیل دروازه بورو را باز کرد ولی کمک داور به درستی اعلام آفساید کرد.

به این ترتیب، آرسنال با این تساوی 20 امتیازی شد و به صدر جدول رفت ولی ممکن است این جایگاه توسط لیورپول و یا سیتی، گرفته شود.

2021