برگزاری مجمع عمومی هیات فوتبال فارس با حضور تاج

برگزاری مجمع عمومی هیات فوتبال فارس با حضور تاج

 مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان فارس با حضور مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال بعدازظهر امروز برگزار شد.

به گزارش کاپ،مجمع عمومی سالیانه هیات فوتبال استان فارس عصر امروز از ساعت 17:00 با حضور مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال، کامیاب- مدیر کل وزارت ورزش و جوانان فارس، غلامعلی هنرپیشه- رئیس هیات فوتبال فارس به همراه کلیه اعضای مجمع برگزار شد.

در این مجمع که ابتدا مدیر کل تربیت بدنی وزارت ورزش و جوانان استان فارس توضیحاتی را درباره ورزش این استان مخصوصا فوتبال ارائه کرده و حمایت همه جانبه خود را از رشته پر طرفدار فوتبال اعلام کرد.

در ادامه این نشست هنرپیشه- رئیس هیات فوتبال  گزارشی را از فعالیتهای صورت گرفته در استان خود ارائه و اعلام  کرد که هیات فوتبال استان فارس گواهینامه سیستم مدیریت کیفیت بر اساس استاندارد های ایزو2015 - 9001  را به دست آورده و به عنوان اولین هیات فوتبال در سراسر کشور به این عنوان را کسب کرده است.

در پایان این نشست مهدی تاج- رئیس فدراسیون فوتبال درباره فعالیتهای صورت گرفته در بخش فوتبال ملی و همچنین فوتبال استان فارس به نکاتی اشاره کرد و سپس از محمد ناظم الشریعه-سرمربی تیم ملی فوتسال، علی دوران- مربی بدنساز و مهران عالیقدر – بازیکن تیم ملی فوتسال کشورمان از سوی هیات فوتبال استان فارس و اداره کل تربیت بدنی فارس تقدیر شد.

گفتنی است، دکتر جمالی – نماینده مردم شهرستان فسا در مجلس شورای اسلامی میهمان ویژه این مجمع بود.