سیمئونه: سویا یکی از مدعیان قهرمانی‌ است

سیمئونه: سویا یکی از مدعیان قهرمانی‌ است

دیگو سیمئونه کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با سویا را برگزار کرد.

به گزارش کاپ، سیمئونه کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی تیمش مقابل سویا را برگزار کرد و درباره حریف فردای تیمش گفت:

این تیم احتمالا بهترین سویایی‌ست که ما دیده‌ایم. علی‌ٰرغم اینکه بسیاری از بازیکنان خود را از دست داده‌اند.  سویا حالا با مطابق با ایده‌های بسیار واضح مربی جدیدش، بازیکنانی با ویژگی‌های متفاوت به خدمت گرفته‌ و سطح بازی خود را بهبود بخشیده‌ است. تیمی شجاع و ریسک‌پذیر که فشار وحشتناکی روی حریف برای بازپس‌گیری توپ انجام می دهد. سویا در لیگ قهرمانان نیز بسیار خوب عمل کرده و بدون هیچ شکی و درست مانند ما، بارسا و رئال یکی از شانس‌های قهرمانی لالیگاست. معتقدم این توضیحات برای اینکه به دشواری بازی فردا پی ببریم کافی بود!

اتلتیکومادرید و پیروزی با سبک هجومی

هر چقدر هم خوب باشید باز هم انتقاداتی بر تیم وارد خواهد بود. این را به شما اطمینان می‌دهم که روی هیچ سیستم و چیدمانی پافشاری نمی‌کنم. از آن‌دست مربیانی نیستم که تنها به یک روش اعتقاد داشته باشند. همواره پتانسیل بازیکنان تیمم را درنظر می‌گیرم تا سیستمی را انتخاب کنم که بهترین نمایش را داشته باشیم. هدف فقط کسب پیروزی‌ست نه چیز دیگری.

تاثیر بیلسا در سمپائولی

خود من هم از بسیاری از مربیان دیگر الگو گرفته‌ام. اریکسن، بیلاردو و خیلی‌های دیگر که نمی‌توانم همه را بگویم. من نشانه‌هایی از تفکرات بیلسا را در سویا می‌بینم اما هیچ مقایسه‌ای وجود ندارد. سویا مربی بسیار خوب و محترمی دارد و هیچ‌گاه مقایسه کردن را دوست نداشتم.

رویارویی با سویا در سانچزپیسخوان

همواره بلیط‌هایی که درد دست داشتم و زندگیام در سویا را در خاطر خواهم داشت. زمانی که یک پسر بچه بودم. هواداران سویا همواره استقبال خوبی از من به عمل آورده‌اند و از این بابت از آن‌ها سپاس‌گذارم. شور و حرارت سانچزپیسخوان دراروپا نظیر ندارد. پیروزی‌هایی در این ورزشگاه به دست آورده ایم اما فوتبال در زمان حال معنا می‌شود. بازی با سویا همواره دشوار بوده و حالا از همیشه دشوارتر شده است.

تمدید قرارداد کاراسکو

یانیک در حال پیشرفت است و تمدید قرارداد او خبری بود که همه منتظر شنیدنش بودیم. او یک برنده است که به خوبی دستورات تاکتیکی را درک و در زمین اجرا می‌کند و تمدید قراردادش به عنوان پاداشی برای زحمات فراوانش بود. کار کردن با بازیکنان جوان و باکیفیتی چون او برای من و باشگاه مایه خوشحالی فراوان است. چه چیزی در او تغییر کرده؟‌ثبات و تاکتیک‌پذیری‌اش. او حالا فقط در سمت چپ بازی نمی‌کند و در همه نقاط زمین حضور دارد. و البته واضح است که تلاش زیادش او را به چنین جایی رسانده است.

صدرنشینی

در کنار ما و البته بارسا و رئال، من کاملا متقاعد شده‌ام که سویا هم شانس خوبی برای قهرمانی دارد. سویا سال به سال در حال پیشرفت است، عناوین زیادی به دست آورده و تیمی رقابت‌طلب است و فصل خوبی را نیز پشت سر می‌گذارد.

شرایط تیم

همه چیز خیلی خوب پیش می‌رود. گزینه‌های زیادی به خصوص در خط حمله برای بازی فردا در اختیار داریم و امیدواریم بتوانیم سه امتیاز را کسب کنیم.