پیرلو: دیدار میلان و یوونتوس غیر قابل پیشبینی است

پیرلو: دیدار میلان و یوونتوس غیر قابل پیشبینی است

وبسایت رسمی برنامه نود - بازیکن پیشین میلان یوونتوس می گوید پیش بینی نتیجه بازی این دو تیم که از ساعت 22:15 شروع خواهد شد غیر قابل پیش بینی است.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، آندره آ پیرلو، بازیکن کنونی تیم نیویورک سیتی امریکا در باره دیدار میلان یوونتوس می گوید:

برای من یک بازی بسیار خاص خواهد بود. من هم مانند یک هوادار علاقمند و البته معمولی این دیدار را تماشا می کنم. پیش بینی؟ هر نتیجه ای ممکن است رقم بخورد. یوونتوس بهترین تیم حال حاضر فوتبال ایتالیاست. آن ها کاملا با برنامه پیش رفته اند و می توان گفت کمتر تصمیم اشتباهی در سالیان اخیر در این باشگاه گرفته شده است.

وی افزود:

انتخاب درست مربی و پس از آن بازیکنان مورد نیاز وی آن ها را به قدرت اول فوتبال ایتالیا تبدیل کرده است. شاید این ها به عنوان نظر و حرف، پیش پا افتاده به نظر بیاید اما مطمئنا در واقعیت این گونه نیست.

او در خصوص وضعیت میلان با مالکان جدیدش نیز اظهار داشت:

اگر آن ها با برنامه قوی و درآمد مناسب باشگاه را پیش ببرند قطعا عالی خواهد بود. البته جای تاسف است که باشگاه میلان در اختیار غیر ایتالیایی ها قرار گرفته باشد، اما اگر آن ها رویکرد مناسبی داشته باشند و باشگاه را به سمت موفقیت پیش ببرند مشکلی از این بابت وجود نخواهد داشت.

1313