به دلیل اعتراض به تصمیم سرمربی؛ دروگبا جریمه شد

به دلیل اعتراض به تصمیم سرمربی؛ دروگبا جریمه شد

وبسایت رسمی برنامه نود - مهاجم ساحل عاجی تیم فوتبال مونترال ایمپکت که در دیدار چهارشنبه هفته پیش برابر اف سی تورنتو غایب بود، از سوی مسئولان MLS جریمه شد.

به گزارش وب سایت نود، پس از آنکه مائورو بیلو سرمربی تیم فوتبال مونترال ایمپکت دروگبا را در ترکیب اصلی تیمش برای دیدار با اف سی تورنتو به میدان نفرستاد و نام او را در فهرست بازیکنان ذخیره قرار داد، مهاجم سابق چلسی به نشانه اعتراض به این تصمیم از نشستن روی نیمکت ذخیره ها خودداری کرد.

با شروع بازی، غیبت دروگبا بسیار جلب توجه می کرد اما هیچ کس دلیل بازی نکردن این مهاجم 38 ساله را نمی دانست. پس از پایان این بازی، مائورو بیلو سرمربی مونترال ایمپکت اعلام کرد که دروگبا در اعتراض به تصمیم کادر فنی مبنی بر عدم حضور در ترکیب ثابت تیم، از نشستن روی نیمکت ذخیره ها خودداری کرده و به همین دلیل در این بازی حضور نداشت.

پس از این اتفاقات، روز جمعه مسئولان لیگ حرفه ای آمریکا کاپیتان سابق چلسی و تیم ملی ساحل عاج را به دلیل اعتراض به تصمیم سرمربی تیم و خودداری از نشستن روی نیمکت ذخیره ها، جریمه نقدی کرد. البته مبلغ این جریمه اعلام نشد. البته جوی ساپوتو مدیر باشگاه مونترال ایمپکت به رسانه ها اعلام کرد که مشکل پیش آمده بین دروگبا و سرمربی تیم حل شده و برای دیدار بعدی مشکلی وجود نخواهد داشت.

2081