لوکاس دینیه: پوشیدن پیراهن بارسلونا باعث افتخار است

لوکاس دینیه: پوشیدن پیراهن بارسلونا باعث افتخار است

وبسایت رسمی برنامه نود - لوکاس دینیه، مدافع چپ فرانسوی و 23 ساله بارسلونا که تابستان امسال به آبی و اناری ها پیوسته از رقابت با سایر بازیکنان برای قرار گرفتن در ترکیب ثابت تیم لذت می برد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، دینیه تابستان امسال در ازای مبلغ 17 میلیون یورو به بارسلونا پیوسته است. او در خصوص شرایطش در بارسا به وبسایت fourfourtwo گفت:

احساس فوق العاده خوبی دارم. حضور در بارسلونا بهترین اتفاق ممکن است. بارسا بهترین تیم دنیاست. من هنوز جوان هستم اما همیشه میخواهم در بالاترین سطحم باشم. در زندگی فوتبالی همیشه باید تلاش کرد تا روز به روز بهتر از قبل شد. فکر نمی کنم جایی بهتر از اینجا برای پیشرفت کردن وجود داشته باشد. برای همین بود که به محض رسیدن پیشنهاد بارسلونا آن را قبول کردم. هنوز راه زیادی برای هماهنگی کامل با تیم در پیش دارم. اما خوشحالم که از زمانی که پا با بارسلونا گذاشتم، مربی و تیم فنی تمام تلاششان را برای هماهنگ کردن من و سایر بازیکنان تازه وارد به کار بسته اند.

مدافع چپ بارسلونا افزود:

در اینجا ما با سبک بارسلونا تمرین نمی کنیم، بلکه آموزش می بینیم. باشگاه و مربی من نماینده بهترین و زیبا ترین سبک فوتبال دنیا هستند و به همین دلیل است که بازی با پیراهن بارسلونا مایه افتخار است. من همه چیزم را برای بارسلونا خواهم گذاشت. بازیکنان جوان زیادی به بارسلونا اضافه شده اند و خیلی ها به ما می گویند نسل آینده بارسا. اما به نظرم ما می توانیم بخشی از بارسای کنونی هم باشیم. همه ما آماده ایم تا به بارسلونا کمک کنیم. دلیل اینجا بودن ما هم همین است. با تمام وجود در خدمت بارسا هستیم. من جزو بازیکنانی هستم که در آینده بارسلونا قرار گرفته ولی آمادگی این را دارم تا با تلاش بسیار، همین الان هم به تیم کمک بکنم و هر کاری که از دستم برمی آید انجام بدهم.

دینیه در پایان گفت:

خوشحالم که با وجود سن و سال کمی که دارم تجربه بازی در ایتالیا، فرانسه و اسپانیا را داشته ام. من همچنین در لیگ قهرمانان هم بازی کرده ام و برای تیم ملی کشورم نیز به میدان می روم. احساس می کنم این تجراب کمک بیشتری به من می کند. حالا من جز بازیکنان تیم ملی کشورم نیز هستم و این مایه افتخار است.

1313