عباسی: به کاظمی حق می دهم؛ شاید دیگر نتوانیم او را نگه داریم

عباسی: به کاظمی حق می دهم؛ شاید دیگر نتوانیم او را نگه داریم

مدیرعامل سیاه جامگان گفت: شاید دیگر این بار نتوانیم فرهاد کاظمی را نگه داریم.

علی عباسی در گفت و گو با خبرنگار کاپ در رابطه با شکست تیمش مقابل سپاهان اظهار داشت: متاسفانه با وجود بازی خوبی که از تیم شاهد بودیم، شکست خوردیم. به هر حال بدشانسی به ما رو کرده و کاری از دستمان برنمی آید.

وی در واکنش به کناره گیری فرهاد کاظمی عنوان کرد: فرهاد کاظمی حق دارد و نمی توانیم بگوییم که چرا استعفا داده است. البته هنوز کتبی به ما چیزی نرسیده و امروز باید جلسه ای را برگزار کنیم و همه چیز مشخص شود. 

مدیرعامل سیاه جامگان در پاسخ به این سوال که جدایی کاظمی قطعی است، تصریح کرد: یکی، 2 هفته قبل هم این اتفاق رخ داده بود و با برگزاری جلسات کاظمی را راضی کردیم که بماند. با این حال او هم حق دارد که خسته شود و بخواهد برود. ما که اصرار داریم کاظمی بماند اما این بار شاید دیگر نتوانیم او را نگه داریم و باید کمی او را درک کنیم. 

عباسی در ادامه بیان داشت: هنوز چیزی قطعی نشده چون من صحبتی با کاظمی نداشتم و از طریق رسانه ها متوجه این موضوع شدم. باید تیم را هر چه زودتر جمع و جور کنیم.

وی در پایان درباره اینکه گفته بود دیگر تیمداری نمی کند، گفت: هنوز هم روی حرفمان هستیم اما خریداری وجود ندارد که تیم را واگذار کنیم. البته با یکی، 2 نفر صحبت کرده ایم اما به صورت جدی نیست.