پیش بازی بایرن مونیخ - مونشن گلادباخ؛ آنچلوتی به گربه سیاه تیمش رسید؛ جدالی مملو از ناخواستنی ها

پیش بازی بایرن مونیخ - مونشن گلادباخ؛ آنچلوتی به گربه سیاه تیمش رسید؛ جدالی مملو از ناخواستنی ها

وبسایت رسمی برنامه نود - در حساس ترین بازی هفته هشتم بوندس لیگا بایرن مونیخ میزبان بوروسیا مونشن گلادباخ خواهد بود.به گزارش وبسایت نود، بایرن مونیخ در هفته هشتم بوندس لیگا باید با مونشن گلادباخ دیدار کند. این بازی روز شنبه در ورزشگاه آلیانتس آرنا برگزار خواهد شد. قضاوت این بازی برعهده دکتر یوخن درس خواهد بود.

وضعیت کلی دو تیمبایرن مونیخ: پس از سه هفته ناکامی اواسط روز چهارشنبه تیم کارلو آنچلوتی موفق شد 4-1 آیندهوون را شکست دهد و تاحدی فشار از دوش بازیکنان این تیم برداشته شود. دو تساوی پیاپی در بوندس لیگا باعث شده اختلاف بایرن مونیخ با رقبا به 2 امتیاز برسد و لغزش در دیدار مقابل گلادباخ می تواند باعث از دست رفتن صدر جدول هم شود. چیزی که برای تیم مونیخی در فصول گذشته خیلی کم اتفاق افتاده است. مونشن گلادباخ: عملکرد کاملا سینوسی گلادباخ در این فصل آن ها را پس از هفته هفتم بوندس لیگا در مکان نهم جدول قرار داده است. از آخرین برد آن ها در بوندس لیگا یک ماه سپری شده است و در دو دیدار قبلی یک شکست و یک تساوی کسب کرده اند. چهارشنبه شب در سلتیک پارک گلاسکو پس از سال ها در رقابت های اروپایی بیرون از خانه برد کسب کردند و با روحیه ای بهتر به مونیخ سفر کرده اند. گلادباخ برای حضور در رده های بالای جدول به گرفتن امتیاز از این بازی نیاز مبرم دارد.

غایبین بازیبایرن مونیخ: ریبری، بنکو، اشتارکگلادباخ: رافائل، هازارد، دومینگوئز

نکات ویژه بازی♦ در 11 بازی اخیر دو تیم مقابل همدیگر بایرن مونیخ تنها 3 برد کسب کرده است.♦ گلادباخ در 4 بازی آخر خو در بوندس لیگا مقابل بایرن مونیخ شکست نخورده است (2 برد و 2 مساوی). آخرین تیمی که بیش از این مقابل باواریایی ها مقاومت کرده است دروتموند بین سال های 2010 تا 2013 بود که در 6 بازی متوالی به بایرن مونیخ نباخت.♦ گلادباخ از 5 بازی آخر خود در مونیخ 2 بازی را با برد پشت سر گذاشته و تنها یک شکست در آلیانتس آرنا در کارنامه این تیم دیده می شود. در این بازی ها گلادباخ 6 گل و بایرن مونیخ 5 گل به ثمر رسانده اند.♦ در 11 بازی آخر خانگی گلادباخ از 33 امتیاز ممکن 31 امتیاز را کسب کرده است اما از آن سو در 14 بازی آخر خارج از خانه تنها 1 برد کسب کرده اند.♦ 7 رقیب آینده گلادباخ در بوندس لیگا اکنون بالاتر از این تیم در جدول قرار دارند.♦ در بازی های رو در روی دو تیم در بوندس لیگا تاکنون بایرن مونیخ 45 برد و گلادباخ 22 برد کسب کرده اند. 29 بازی دو تیم هم با تساوی به پایان رسیده است.♦ در بازی های قبلی بایرن مونیخ 181 بار و گلادباخ 121 بار دروازه همدیگر را باز کرده اند.♦ گرد مولر با 14 گل و یوپ هاینکس با 9 گل بهترین گلزنان دو باشگاه در این رویارویی محسوب می شوند.♦ باسابقه ترین بازیکنان دو باشگاه در این دیدار سنتی، سپ مایر (28 بازی) و هانس-هوبرت فوگتس (24 بازی) هستند.♦ بایرن مونیخ در 17 بازی آخر خود در بوندس لیگا شکست نخورده است.

ترکیب احتمالی دو تیم

7899