الشعراوی: عملکرد رم غیر قابل توجیه است

الشعراوی: عملکرد رم غیر قابل توجیه است

وبسایت رسمی برنامه نود - استفان الشعراوی در دیدار رم و آستریا وین عملکرد درخشانی داشت اما در نهایت این دیدار با حساب 3-3 به پایان رسید.

به گزارش وبسایت نود، رم با گل‌های استفان الشعراوی  توانست دیداری را که 1-0 عقب بود با حساب 2-1 عوض کند و پس از آن گل فلورنزی باعث شد تا جالوروسی با برتری 3-1 پیش افتد اما دو گلی که حریف در دو دقیقه به ثمر رساند باعث شد این دیدار با حساب 3-3 به پایان برسد. او پس از این دیدار در مصاحبه با اسکای اسپورت ایتالیا اعلام کرد:

نمی‌دانم چه اتفاقی افتاد، بازی تمام شده بود و ما کنترل توپ را در اختیار داشتیم اما آن دو دقیقه همه چیز را عوض کرد. تلاش بسیاری کردیم تا نتیجه دلخواهمان را کسب کنیم اما با حواس پرتی اندوخته هایمان را از دست دادیم و دو گل آسان دریافت کردیم. این عملکرد توجیه پذیر نیست. به خوبی توپ را در اختیار داشتیم و دو گل برتری نسبت به حریف خیال ما را آسوده کرده بود. با دو گلی که به ثمر رساندم از عملکردم خوشحالم اما از نتیجه به دست آمده بسیار ناراحت هستم. باید این دیدار را با پیروزی پشت سر می‌گذاشتیم. دو گلی که دریافت کردیم باید ما را از خواب بیدار کند تا دیگر شاهد چنین اتفاقی نیوفتد، چراکه در اینصورت به هیچ جایی نخواهیم رسید.

رم و آستریا وین با امتیازات مشابه در رده اول و دوم گروه E قرار دارند و آسترا گیورگیو با پیروزی مقابل ویکتوریا پلژن با دو امتیاز اختلاف نسبت به این دو تیم در رده سوم گروه قرار دارد.

1899