سوارز: کلاس بازی لواندوفسکی و اوبامیانگ متفاوت است؛ تر اشتگن برای جوانان یک الگو است

سوارز: کلاس بازی لواندوفسکی و اوبامیانگ متفاوت است؛ تر اشتگن برای جوانان یک الگو است

وبسایت رسمی برنامه نود - روز پنج شنبه لوئیس سوارز جایزه کفش طلای اروپا را دریافت کرد.به گزارش وبسایت نود، لوئیس سوارز مهاجم اروگوئه ای بارسلونا به خاطر زدن 40 گل در فصل گذشته لالیگا کفش طلای اروپا را دریافت کرد. او در راه رسیدن به این جایزه با ارزش چندین رقیب از جمله دو گلزن سرشناس بوندس لیگا را در کنار خود می دید.سوارز در مصاحبه ای اختصاصی با نشریه کیکر آلمان درباره مقایسه لواندوفسکی و اوبامیانگ گفت:

نقطه تفاوت آن ها این است که در دو کلاس مختلف بازی می کنند. لواندوفسکی مهاجمی فیزیکی تر است و به لحاظ جسمی قوی تر از اوبامیانگ است. لواندوفسکی علی رغم داشتن جثه ای بزرگ از نظر تکنیکی بسیار خوب است و در 5-6 سال گذشته توانایی های هجومی خود را بهتر کرده است. اوبامیانگ هم به لحاظ تکنیک بسیار خوب است اما هنوز در حال پیشرفت کردن قرار دارد. من مطمئن هستم که او در سالیان آتی جز بهترین بازیکنان اروپا خواهد بود.

سوارز در بخش دیگری از صحبت هایش درباره سبک دروازه بانی تر اشتگن در بارسلونا و ریسک هایی که این دروازه بان آلمانی انجام می هد گفت:

فسلفه بازی بارسلونا در حال حاضر این گونه است که بازی از عقب زمین و با دروازه بان شروع می شود. مارک دروازه بانی فوق العاده است، اما در عین حال او نیز می تواند مرتکب اشتباه شود. می دانیم که اشتباه دروازه بان جریمه ای سنگین تر نسبت به بازیکنان خط دفاعی خواهد داشت. تمامی تیم از او حمایت می کند و او در بازی با پا و دست کیفیت بسیار بالایی دارد. مارک می تواند یک الگوی عالی برای دیگران باشد.

7899