رم 3-3 آسترا وین؛ توقف رم در یکصدمین دیدار اروپایی اسطوره

رم 3-3 آسترا وین؛ توقف رم در یکصدمین دیدار اروپایی اسطوره

وبسایت رسمی برنامه نود - دو تیم در حالی به مصاف یکدیگر رفتند که هر دو تیم با 4 امتیاز از دو دیدار پیشین، در رده اول و دوم گروه E لیگ اروپا قرار داشتند.

به گزارش وبسایت نود، این دیدار در حالی آغاز شد که فرانچسکو توتی یکصدمین بازی اروپایی‌اش را تجربه می‌کرد.

در دقایق ابتدایی بازی هر یک از دو تیم در پی مسلط شدن بر توپ و میدان بودند و هر دو تیم موقعیت‌های نصفه و نیمه ای روی دروازه حریف ایجاد کردند هر چند که رم برتری محسوسی بر حریف خود داشت اما این آسترا وین بود که با گلزنی در دقیقه 16 صاحب خانه را غافلگیرکرد.

دقیقه 16: رافائل هولژائوسر با ضربه ای که از مرکز محوطه جریمه به توپ زد نخستین گل این دیدار را به ثمر برساند.

پس از این گل رم به خود آمد و خیلی زود موفق شد توسط الشعراوی به گل تساوی دست یابد.

دقیقه 19: پاس در عمق گرسون به الشعراوی رسید و این بازیکن با ضربه ای از پشت محوطه جریمه موفق شد گل تساوی جالوروسی را به ثمر برساند.

در ادامه این دیدار بار دیگر رم سوار بر بازی شد و بر دامنه حملاتش افزود اما به دلیل بی دقتی مهاجمین این تیم موقعیت‌ها یکی پس از دیگری از بین رفت تا اینکه در دقیقه 34 بار دیگر الشعراوی توانست برای جالوروسی گلزنی کند.

دقیقه 34: پاس در عمق توتی در محوطه جریمه به الشعراوی رسید و این بازیکن از داخل محوطه جریمه توپ را به زیر سقف دروازه حریف کوبید تا رم 2-1 پیش بی‌افتد.

در ادامه این دیدار آستریا وین سعی کرد تا یک گل عقب افتادگی را جبران کند اما در انجام این کار نا موفق بود تا رم نیمه نخست را به سود خود به پایان ببرد.

نیمه دوم این دیدار در حالی آغاز شد که هر دو تیم موقعیت‌های نه چندان خطرناکی را روی دروازه حریف ایجاد کردند اما به دلیل دفاع مستحکم حریف و همچنین بی دقتی مهاجمین، موقعیت‌های ایجاد شده از دست رفت تا اینکه فلورنزی در دقیقه 69 موفق شد برتری رم را افزایش دهد.

دقیقه 69: سانتر زیبای توتی در سمت راست محوطه شش قدم به فلورنزی رسید و این بازیکن با ضربه ای به گوشه سمت راست دروازه گل سوم رم را به ثمر رساند.

در ادامه جالوروسی سعی کرد با حفظ توپ دقایق باقیمانده را به سود خود سپری کند اما آستریا وین پا پس نگذاشت و بعضا با حملاتی کم دامنه سعی بر کم کردن فاصله داشت، این تیم در دقیقه 82 به هدف خود رسید و توانست یکی از گل‌ها را جبران کند.

‌دقیقه 82: دومینیک پروکوپ موفق شد با ضربه‌ای که درون محوطه جریمه به توپ ضد فاصله را به حداقل برساند.

در حالیکه جالوروسی در خانه خود خیالش از 3 امتیاز این دیدار تا حدی راحت بود، آستریا وین با به ثمر رساندن گل مساوی آن هم تنها دو دقیقه پس از گل دوم خود  توانست شگفتی ساز شود.

دقیقه 84: کایوده با شوتی از مرکز محوطه جریمه موفق شد گل سوم تیمش را به ثمر برساند، تاجوری شرادی پاس گل سوم آستریا را از روی ضربه ایستگاهی ارسال کرد.

خلاصه این دیدار را اینجا ببینید

1899