گزارش زنده / استقلال خوزستان 1 - 1 پرسپولیس

گزارش زنده / استقلال خوزستان 1 - 1 پرسپولیس

وبسایت رسمی برنامه نود - دیدار تیم های استقلال خوزستان و پرسپولیس در ورزشگاه غدیر در جریان است.

به گزارش وب سایت نود، پرسپولیس در بازی امروز با ترکیب علیرضا بیرانوند، حسین ماهینی، سیدجلال حسینی، محسن ربیع‌خواه، محمد انصاری، کمال کامیابی‌نیا، فرشاد احمدزاده، محسن مسلمان، علی علیپور، مهدی طارمی و وحید امیری مقابل استقلال خوزستان بازی خواهد کرد.

تیم فوتبال استقلال خوزستان با ترکیب ، وحید شیخ‌ویسی، دانیال ماهینی، عقیل کعبی، محمد طیبی، پیمان شیرزادی، عزت پورقاز، میثم دورقی، نوید عاشوری، مهدی مومنی، رحیم زهیوی و حسن بیت سعید به میدان آمده است.

دقایق حساس

دقیقه 1: اولین حرکت خطرناک را بازیکنان پرسپولیس آغاز کردند ، سانتر علیپور را شیخ ویسی در آغوش کشید اما مهدی طارمی با این بازیکن برخورد شدیدی داشت و خطا اعلام شد.

دقیقه 9: ارسال کرنر توسط محسن مسلمان با ضربه سر سیدجلال حسینی همراه شد که شیخ ویسی با یک واکنش مناسب این خطر را از دروازه آبی پوشان دفع کرد.

دقیقه 13: ارسال کرنر رحیم زهیوی با ضربه پشت پای عزت پورقاز همراه شد و با فاصله کم از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 17: ارسال بلند شیرزادی با ضربه سر بیت سعید و در حالی که بیرانوند فاصله زیادی با توپ داشت به شکلی خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 33: ارسال ضربه ایستگاهی در آستانه شش قدم با ضربه رحیم زهیوی در دو مرحله توسط بیرانوند مهار شد ، دخالت دورقی و اثرگذاری روی توپ در این صحنه در ایجاد خطر بی تاثیر نبود.

دقیقه 34 ( گل اول برای استقلال خوزستان ) : ضربه آزاد برای استقلال خوزستان پشت محوطه پرسپولیس ، شوت سنگین و زیبای زهیوی دروازه پرسپولیس باز شد.

دقیقه 49: اشتباه جلال حسینی فرصت خوبی را در اختیار زهیوی قرار داد و این بازیکن با از خودگذشتگی حسن بیت سعید را در فرصتی فوق العاده قرار داد اما این بازیکن با ضربه ای عجیب این فرصت طلایی را از دست داد.

دقیقه57 (پنالتی):وحید شیخ ویسی روی علی علیپور مرتکب خطای پنالتی شد ، ضربه پنالتی پرسپولیس را حسین ماهینی زد که توپش با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 71: ضربه ایستگاهی فرشاد احمدزاده را شیخ ویسی به زیبایی مهار کرد.

دقیقه 74: ارسال فرشاد احمدزاده روی ضربه ایستگاهی با تاثیری که حسین ماهینی روی آن گذاشت خطرناک به بیرون رفت.

دقیقه 83 ( گل اول پرسپولیس توسط احمدزاده ) : سانتر محسن مسلمان و ضربه سر فرشاد احمدزاده به گل تبدیل شد.

2051