سعداوی: هواداران از تماشای بازی لذت بردند/ تساوی عادلانه بود

سعداوی: هواداران از تماشای بازی لذت بردند/ تساوی عادلانه بود

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فولاد خوزستان، گفت: بازی خوببی مقابل تیم مدعی تراکتور سازی انجام داده و هواداران از دیدن بازی لدت بردند.

به گزارش وبسایت نود، نعیم سعداوی در نشست خبری پس از دیدار مقابل تراکتورسازی تبریز، اظهار داشت: تراکتوری‌سازی در فوتبال ایران خود را به عنوان تیم مدعی ثابت کرده است و یکی از قطب های فوتبال ایران است. فکر می کنم هواداران از دیدن این مسابقه راضی بوده باشند زیرا بازی خوبی برگزار شد. از مسئولین باشگاه به دلیل موافقت با سفر دو روز زودتر به تبریز تشکر می کنم.  در نیمه اول تیم ما نسبت به میزبان بهتر بود ولی تراکتورسازان در نیمه دوم سعی داشتند تا به بازی سرعت بدهند و در هر صورت فکر می کنم نتیجه تساوی عادلانه بود. 

وی ادامه داد:  ما برای کسب سه امتیاز به تبریز سفر کرده بودیم که فکر می کنم این موضوع رخ داد زیرا توانستیم به بازی برگردیم. گل هایی را دریافت کردیم که از اویل فصل از آن نقطه ها ضربه خورده ایم. فولاد خوزستان  در این بازی 8 بازیکن 24 ساله داشت و 6 بازیکن ما هم زیر 23 سال بودند که یک بازیکن 19 ساله هم در مجموعه ما حضور داشت. این بازیکنان جوان آینده فوتبال فولاد و کشورمان  هستند و باید به آنها اطمینان کنیم زیرا در آینده حرف هایی برای گفتن خواهند داشت.

سرمربی فولاد خوزستان در خصوص داوری این دیدار، بیان کرد: اشتباهات داوری جزئی از فوتبال است و این اشتباهات برای هر دو تیم بوده. ما باید به اصل فوتبال بپردازیم و اجازه دهیم داوران به کارشان برسند. تصمیم داور در اواخر بازی صحبح بود ولی آقایان با حرکت‌هایی که انجام دادند داور را تحت تاثیر قرار دادند.

سعدوای در خصوص کسب این نتیجه، گفت: ما تمام توان خود را روی تمرین کردن گذاشتیم.  تیم ما ستاره ندارد ولی بازیکنانم به توان وخودباوری خوبی رسیده اند. همه بازیکنان در قالب یک تیم ستاره‌ هستند. تمام بازیکنان جایگزینی که به زمین فرستادم جوان بودند ولی تراکتورسازی بازیکن ملی‌پوش دارد.

وی در پایان، اظهار داشت: به بازیکنانم تبریک می‌گویم که اسیر جو بازی و هواداران تراکتورسازی نشدند. روزی قول داده بودم که تیمم فوتبالی بازی کند که همه از آن لذت ببرند و امروز این کار را کردیم.

20441