الشعراوی: به تصمیم های اسپالتی احترام می گذارم

الشعراوی: به تصمیم های اسپالتی احترام می گذارم

وبسایت رسمی برنامه نود - استفان الشعراوی قول داد که شایستگی هایش را در رم نشان دهد و بدرخشد.

به گزارش وبسایت نود، این بازیکن در نیمه دوم فصل گذشته عملکرد خوبی در رم داشت اما در این فصل فقط یک بازی 90 دقیقه ای مقابل کروتون داشته است. الشعراوی در مصاحبه با خبرنگاران پیش از بازی مقابل کروتون گفت:

از نظر حس و آمادگی مثبت نگر هستم. اسپالتی در شروع کار خود با من گزینه های دیگر را ترجیح می داد اما آماده رقابت هستم و آرامش دارم.خوب تمرین کرده ام و می خواهم همچنان توانایی هایم برای حضور در ترکیب را نشان دهم. باید در زمانی که به یک سوم دفاعی حریفان می رسم فرصت طلب تر باشم و توانایی هایم را با پای چپم ثابت کنم.برای هر بازیکنی مهم است که اعتماد به نفس و ثبات داشته باشد. سخت است که از میانه بازی وارد میدان شوی اما باید به تصمیمات مربی احترام گذاشت. مهم است که تمرکز داشته باشم ، خوب تمرین کنم و کاری کنم که مربی برای استفاده از من یا گزینه های دیگر دچار تردید شود. البته می دانم که مربی از عملکردم راضی است و تلاش می کنم تا در مقابل آستوریا وین از فرصتم استفاده  کنم."

رم با غلبه بر اینتر و ناپولی روحیه مضاعفی پیدا کرده است. الشعراوی افزود:

همواره به قدرت رم واقف بودم اما چه حالا چه در گذشته ثبات لازم را نداشتیم. فصل گذشته دستاوردهای خوبی داشتیم اما امسال هم به ثبات نیاز داریم. گرفتن شش امتیاز از اینتر و ناپولی کاری نیست که از دست هر کسی بر بیاید به همین خاطر باید گفت که از توانایی هایمان خبر داریم. ترکیب خوبی داریم و مهم است که در هر بازی چه روشی را انتخاب کنیم چرا که از نظر کیفیت می توانیم با هر تیمی رقابت کنیم. شکست دادن ناپولی شانسی نبود. شخصیت خوبی از خود نشان دادیم، خوب بازی کردیم و می توانستیم گلهای بیشتری بزنیم. ثبات نداشتیم اما در مسیر درستی هستیم. اسپالتی مربی بزرگی است.

1140