فن پرسی: خروج فرگوسن عامل جدایی من از منچستریونایتد بود

فن پرسی: خروج فرگوسن عامل جدایی من از منچستریونایتد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - رابین فن پرسی معتقد است اگر سرالکس فرگوسن هنوز در منچستریونایتد بود، او نیز از این تیم جدا نمی‌شد.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، در آستانه دیدار پنج‌شنبه‌شب تیم‌های فنرباغچه و منچستریونایتد که مصادف با بازگشت رابین فن پرسی، مهاجم سابق شیاطین سرخ به اولدترافورد خواهد بود، این مهاجم هلندی به توضیح در مورد شرایط جدایی‌اش از باشگاه پرداخته است. وی گفت:

هرگز نمی‌دانید چه اتفاقی رخ خواهد داد. ممکن بود من هنوز در منچستریونایتد مشغول بازی باشم. وقتی با این باشگاه قرارداد بستم، همین ایده را داشتم. قرار بود سر الکس برای چند سال دیگر ادامه دهد اما در فوتبال، اتفاقات متعددی رخ می‌دهند. شما نمی‌توانید مسیر خود یا مربی تیم را از قبل برنامه‌ریزی کنید. در این دنیا باید با اتفاقاتی که رخ می‌دهد، کنار بیایید.

این بازیکن که در 35 بازی برای فنرباغچه 17 گل به ثمررسانده این‌طور ادامه داد:

آنچه اتفاق افتاده مربوط به گذشته است و به نظرم نباید این مسائل را بزرگ‌تر ازآنچه هست جلوه داد. شما باید با این موضوع کنار بیایید و به مرحله بعدی فکر کنید. من آدم خیلی رمانتیکی نیستم و برای بازی آماده خواهم بود.

رابین فن پرسی در آخرین فصل حضور سرالکس فرگوسن از آرسنال به منچستریونایتد پیوست و با گل‌ها و بازی‌های خوب خود، این تیم را به قهرمانی جزیره رهنمون کرد و در این راه عنوان آقای گلی و بهترین بازیکن فصل لیگ را از آن خود کرد. اما فرم ضعیف او پس از رفتن سر الکس فرگوسن که با مصدومیت‌های متعدد نیز همراه بود، موجب شد او در سال 2015 این تیم را به مقصد لیگ ترکیه ترک کند.

1405