هفته سوم لیگ اروپا/ مرگ و زندگی برای دی‌بوئر، جدال دشوار برای مورینیو

هفته سوم لیگ اروپا/ مرگ و زندگی برای دی‌بوئر، جدال دشوار برای مورینیو

هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا بیش از هر تیمی برای اینترمیلان مهم است.

 به گزارش کاپ، هفته سوم مرحله گروهی لیگ اروپا می‌تواند به قیمت اخراج فرانک دی‌بوئر از روی نیمکت اینترمیلان تمام شود.

 اوضاع سرمربی هلندی از زمان تبدیل شدن به سرمربی تیم ایتالیایی در فاصله 2 هفته مانده به شروع فصل به شدت خراب است و شکست در بازی ابتدای هفته مقابل کالیاری هم بحث جایگزین برای او را به وجود آورد.

گفته شده در صورت باخت در بازی ساعت 20:30 امشب مقابل ساوتهمپتون در گروه یازدهم لیگ اروپا، دی‌بوئر می‌رود و رودی گارسیا و شاید هم فابیو کاپلو جای خالی را پر خواهند کرد.

 آشتی با بروزوویچ

در این روزهای بحرانی، دی‌بوئر از خر شیطان پایین آمده و برزوویچ بی‌نظم را بخشیده تا شاید او عصای دست تیمش باشد. در این شرایط، جنجال‌ موجود درباره درگیری ایکاردی با هواداران اینتر، بیش از پیش نظم اینتر را به هم ریخته است.دی‌بوئر با انتخاب 2 ترکیب متفاوت در سری A و لیگ برتر، امکان دیدن 2 اینتر متفاوت را به وجود آورده اما عملا هیچ کدام از اینترها در عمل تفاوتی با یکدیگر ندارند! ساوتهمپتون در لیگ برتر عملکرد پرفراز و نشیبی داشته اما برای درخشش در این بازی انگیزه زیادی دارد چون تا به حال در مدت اندک حضورش در میادین اروپایی با تیمی به بزرگی و سابقه اینتر روبه‌رو نشده است. در جدول گروه یازدهم،  ساوتهمپتون و هاپوئل بیرشاو با 4 امتیاز در صدر هستند و اینتر هنوز امتیازی به دست نیاورده. اگر امشب هم دست قهرمان سابق لیگ قهرمانان از امتیاز کوتاه بماند، علاوه بر دی‌بوئر باید نرآتزوری را هم از لیگ اروپا اخراج شده ببینیم.

 از منچستریونایتد تا جهانبخش

منچستریونایتد پس از تساوی به زعم مورینیو «ارزشمند» در خانه لیورپول در اولدترافورد به مصاف فنرباغچه می‌رود. این بازی ساعت 22:35 امشب در گروه اول، برای شیاطین سرخ یادآور ناکامی عجیب در اوایل دهه 90، دوران شروع قدرتنمایی سرالکس فرگوسن مقابل ترک‌ها و هت‌تریک رونی افت کرده در اولین بازی اروپایی‌اش برای شیاطین سرخ است. بازگشت رابین فان‌پرسی، ستاره سابق منچستریونایتد به اولدترافورد عمده جذابیت این بازی را تشکیل می‌دهد.باید دید دیک ادووکات، سرمربی معروف فنرباغچه از او چگونه استفاده می‌کند. ضمن اینکه آلکمار، تیم علی‌رضا جهانبخش، ملی‌پوش کشورمان در بازی گروه چهارم میزبان مکابی است. آلکمار با یک امتیاز در رده سوم نیاز مبرمی به پیروزی در این دیدار دارد. 

 سایر بازی‌ها

گروه اول: فاینورد- زوریا

گروه دوم: المپیاکوس- آستانا، یانگ بویز- آپوئل

گروه سوم: ماینتس- اندرلشت، سن‌اتین- گابالا

گروه چهارم: داندلاک-زنیت

گروه پنجم: رم- آستریاوین، ویکتوریا پلژن-آسترا جورجیو

گروه ششم: گنک- اتلتیک‌بیلبائو، راپیدوین- ساسولو

 گروه هفتم:سلتاویگو- آژاکس، استاندار لیژ- پاناتینایکوس

گروه هشتم:قونیه‌اسپور-براگا، شاختار- خنت

گروه نهم:کراسنودار- شالکه، سالزبورگ- نیس

گروه دهم: قره‌باغ- سالونیکی، اسلاون لیبرچ- فیورنتینا

گروه یازدهم: هاپوئل بیرشاو-اسپارتاپراگ

گروه دوازدهم: عثمالی‌اسپور- ویارئال، استوابخارست- اف‌سی زوریخ