اسپالتی: آلیسون آری، استروتمن شاید

اسپالتی: آلیسون آری، استروتمن شاید

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی آ اس رم اعلام کرد آلیسون برای دیدار مقابل آسترا وین آماده خواهد بود اما وضعیت کوین استروتمن هنوز مشخص نیست.

به گزارش وبسایت نود، در حالیکه دروازه بان اصلی رم، شزنی اعلام کرده بود که حاضر نیست مقابل آسترا وین به میدان برود چرا که این تیم بسیار ضعیف است، سرمربی رم با رد کردن این موضوع در کنفرانس مطبوعاتی پیش از این دیدار اعلام کرد:

من ترکیب تیم را انتخاب می‌کنم، شزنی بازی نمی‌کند چون من نخواستم از او استفاده کنم. هرکس می‌تواند خواسته‌اش را اعلام کند اما تصمیم نهایی با من است، فردا شب آلیسون به میدان خواهد رفت.  او در تمرین نشان داده است که استحقاق حضور در ترکیب را دارد و می‌تواند برای تیم مفید باشد. مصدومان زیادی داریم که برخی از آن‌ها در حال آماده شدن برای بازگشت به میادین هستند. ماریو رویی و نورا هنوز به طور کامل آماده حضور در میادین نشده اند و هنوز از وضعیت فرمالن اطمینان نداریم. همچنین برونو پرز و پروتی به دلیل مصدومیت زانو نمی‌توانند ما را همراهی کنند. وضعیت استروتمن هنوز مشخص نیست، حتی در بهترین شرایط نیز نمی‌توانیم او را به طور کامل در اختیار داشته باشیم. ناینگولان شرایط بهتری دارد چراکه مقابل ناپولی توانست به میادین بازگردد. در مورد فرمالن نیز باید بگویم باید تست‌های ویژه‌ای روی او انجام شود تا مدت دقیق مصدومیت او مشخص شود تا بدین ترتیب بتوانیم برای او برنامه مناسبی ترتیب دهیم.

رم در دیدارهای اخیر در خط دفاعی پیشرفت خوبی داشته است، اسپالتی در مورد این سوال که آیا از وضعیت دفاعی رم رضایت دارد یا خیر اعلام کرد:

در دیدارهای گذشته در خط دفاعی عملکرد بهتری داشته‌ایم و به همین دلیل توانسته ایم بازی متعادل تری نمایش دهیم، بهتر شدن وضعیت خط دفاعی به کل تیم کمک کرده است. در خط دفاعی عملکرد خوبی داشته‌ایم، همه تیم با کمک به یکدیگر باعث شده‌اند در خط دفاعی عملکرد بهتری داشته باشیم. از اینکه می‌بینم بازیکنانم با همکاری با یکدیگر باعث پیشرفت تیم می‌شوند بسیار خرسندم.

1899