سعداوی: بازی سختی در پیش رو داریم/ امیدوارم بازی کیفیت خوبی داشته باشد

سعداوی: بازی سختی در پیش رو داریم/ امیدوارم بازی کیفیت خوبی داشته باشد

وبسایت رسمی برنامه نود - سرمربی تیم فولاد خوزستان، گفت:فردا سعی خواهیم کرد تا در اولویت اول گلی را دریافت نکنیم و امیدوارم بازی خوبی از لحاظ فنی ارایه بدهیم.

به گزارش وبسایت نود، نعیم سعداوی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل تراکتور سازی تبریز، اظهار داشت: تراکتورسازی تیم خوبی است که پرافتخارترین مربی لیگ برتر هدایت این تیم را برعهده دارد. هواداران این تیم نیز تراکتورسازی را عاشقانه دوست دارند. مطمئن هستیم که بازی سختی در پیش رو داریم.

وی ادامه داد: ما برای دیدار فردا 4،5 بازیکن مصدوم داریم اما هیچ نگرانی از این بابت متوجه تیم ما نیست چون همه بازیکنانمان با تمام وجود آماده هستند و برای دیدار فردا لحظه‌شماری می‌کنند تا عملکرد خوبی داشته باشیم. ابتدا در این دیدار سعی می کنیم تا گلی دریافت نکنیم و اگر موقعیت مناسبی به دست آوریم بتوانیم دروازه حریف هم باز کنیم اما در هر صورت امیدوارم فردا تیم‌مان از لحاظ فنی کیفیت خوبی داشته و هوادارانمان نیز راضی باشند.

سرمربی تیم فولاد خوزستان، گفت: برای داشتن لیگ پویا باید نظم را در دستور کار خود قرار دهیم ولی این وقفه‌های فصل جاری لیگ برتر به تیم ما کمک کرد تا به حداکثر آمادگی برسیم و تفکراتی که از نظر فنی داشتیم را پیاده کنیم. نتایج خوب اخیرمان ما را به هیچ وجه مغرور نکرده و به نظرم کار سخت ما تازه شروع شده است.

قلعه نویی، بیان کرد: ما از باشگاه درخواست کرده بودیم که در صورت امکان دو روز زودتر به تبریز بیاییم و خودمان را از نظر آب و هوایی با این شهر تطبیق دهیم و با این خواسته موافقت شد و ما در 2 روز گذشته تمرینات خوبی در تبریز برگزار کردیم که از این جهت هیچ مشکلی نداریم.

سعداوی در خصوص حضور باغ آبادی در کادر فنی این تیم، اظهار داشت: کار اصلی تیم بر عهده باغ‌آبادی است و او یک مهره ارزشمند به حساب می‌آید.ما برای یکدیگر دوستان خوبی هستیم و قدر باغ‌آبادی را می‌دانیم.

20441