آباته: هنوز زود است در مورد میلان قضاوت کنید

آباته: هنوز زود است در مورد میلان قضاوت کنید

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع تیم فوتبال آث میلان انتقادات مطرح شده نسبت به این تیم را غیرمنصفانه می داند.

به گزارش وب سایت نود، تیم فوتبال میلان ایتالیا در هفته نهم سری آ میزبان یوونتوس خواهد بود که مدافع 29 ساله روسونری اظهار داشت که برخی انتقادات و تحلیل های صورت گرفته در مورد این تیم غیرمنصفانه و عجولانه بوده است.

آباته مدافع 29 ساله میلان پیش از دیدار برابر یوونتوس صدرنشین فعلی سری آ در گفتگویی با اسکای اسپورت ایتالیا حاضر شد و در این مصاحبه گفت:

نباید به این زودی هدف خود را فراموش کنیم؛ دو ماه پیش ما با هدف قهرمانی در سری آ رقابتها را شروع کردیم اما به همین زودی نباید میلان را از جمع مدعیان کسب عنوان قهرمانی خارج کنیم. در هنگام تعطیلات کریسمس باید جایگاه تیم خودمان را مشاهده کنیم تا ببینیم که آیا به پیشرفت خوبی دست پیدا کرده ایم یا خیر. ما در هر زمان تنها به یک بازی فکر می کنیم و همه هدف ما کسب بیشترین امتیاز از همان بازی است. در حال حاضر در رده دوم هستم و از این جایگاه لذت می بریم. همیشه معتقدم که در تیم ما بازیکنان باکیفیت و با اخلاق و متعهدی حضور دارند.

آباته در مورد شرایط این فصل تیم و هدف آنها در پایان فصل هم اظهار داشت:

وقتی مربی تیم می گوید که باید مثبت اندیش و خوشبین باشیم، کاملاً حق با اوست و درست می گوید. ممکن است هیچ کس به ما اعتقاد نداشته باشد، اما ما تنها کار خود را انجام می دهیم و به فکر این هستیم که یک گام به جلو برداریم. هیچگاه نمی خواهیم متوقف شویم. نتایجی که تا کنون به دست آورده ایم راضی کننده است هرچند باز هم می توانستیم بهتر از این باشیم. انتظارات از تیم ما خیلی بالا نیست و این مسئله ما را آزار نمی دهد. زمانی که بتوانید در ورزشگاهی مملو از تماشاگر به مصاف حریفان بروید، آنگاه سن سیرو زیبا و دیدنی خواهد بود.

وی در مورد دیدار این هفته برابر یوونتوس هم می گوید:

ما در برابر این تیم به پیروزی های زیادی نرسیده ایم و هنوز هم شکست برابر این تیم در جام حذفی ما را آزار می دهد زیرا شایستگی ما بیش از این بود. ما در این بازی به مصاف بهترین تیم یوونتوس خواهیم رفت. باید منتظر شروع مسابقه ماند تا ببینیم که چه اتفاقاتی در این بازی رخ خواهد داد.

2081