هوگو لوریس: تساوی برابر لورکوزن راضی کننده بود

هوگو لوریس: تساوی برابر لورکوزن راضی کننده بود

وبسایت رسمی برنامه نود - دروازبان و ستاره تیم تاتنهام در دیدار برابر لورکوزن عقیده دارد که تیمش باید از کسب این نتیجه خوشحال باشد.

به گزارش وبسایت رسمی برنامه نود، هوگو لوریس، دروازبان ملی پوش تیم تاتنهام که با واکنش های خیره کننده اش نقش اساسی در کسب این نتیجه داشت در خصوص این دیدار به خبرنگاران گفت:

یک امتیاز برای ما راضی کننده بود. شانس های خوبی در نیمه اول داشتیم و آن ها را از دست دادیم. در این سطح از بازی ها اگر از موقعیت ها استفاده نکنیم بازی برای ما سخت خواهد شد. در نیمه دوم ورق برگشت و ما تحت فشار زیادی قرار گرفتیم. با این حال یک امتیاز برای ما مایه خوشحالی است.

او ادامه داد:

بازی سختیم داشتیم و در نیمه دوم این بازی فشار روی خط هافبک و دفاع ما زیاد بود. باید به همه بازیکنان بابت این بازی تبریک بگویم. باید از این یک امتیاز لذت ببریم چرا که بازی بسیار سختی را پشت سر گذاشتیم.

او در خصوص سوپر واکنشی که در برابر هرناندز داشت افزود:

بله آن صحنه یک واکنش مدرن بود. البته در چنین صحنه هایی شما به شانس هم احتیاج دارید و این بار شانس یار من بود. قطعا صحنه کلیدی بازی بود اما فقط من نبودم بلکه کل تیم برای این نتیجه زحمت کشید. برای لورکوزن احترام زیادی قائلم. آن ها تیم جنگنده و بسیار خوبی هستند. برای همین این بازی نزدیک و نفسگیر دنبال شد. دو هفته دیگر باید باز هم مقابل هم قرار بگیریم و باید به خوبی برای دیدار برگشت آماده شویم. پس از آن برای انتقام به موناکو می رویم. چراکه استحقاقم مجموعه ما و هواداران آن چیزی نبود که در بازی رفت اتفاق افتاد.

1313