سوریانو: اگر مسی با منچستر سیتی بگیرد، درها به روی انتقالش باز خواهد بود

سوریانو: اگر مسی با منچستر سیتی بگیرد، درها به روی انتقالش باز خواهد بود

وبسایت رسمی برنامه نود - فران سوریانو، نایب رئیس اقتصادی اسبق بارسلونا و مدیر اجرایی منچستر سیتی شایعه مذاکره تیم انگلیسی با بازیکنان تیم کاتالونیایی را تکذیب کرد.

به گزارش وبسایت نود، سوریانو اعلام کرد که بحث های مطرح شده در مورد مذاکره سیتی با بازیکنان بارسلونا صحت ندارد:

سیتی با هیچ بازیکنی از بارسا مذاکره نکرده و هیچ تماسی گرفته نشده است. رابطه خوبی با بارسا داریم. برخی وکیل ها با بارسا تماس می گیرند و می گویند که فالن بازیکن از سیتی پیشنهاد دارد و بعد از آن با ما تماس می گیرند و می گویند آیا خبری که خودشان ساختند صحت دارد و ما هم تکذیب می کنیم. در مورد فابرگاس چند سال پیش همین اتفاق افتاد. وکیلش به سراغ ما آمد تا اغوایمان کند و ما به بارسلونا هشدار دادیم. بعد از آن یک روزنامه تیتر زد:"سوریانو به سراغ سسک رفت." البته آن ماجرا مربوط به گذشته است. رابطه خوبی با بارتومئو داریم. بازیکنان زیادی به ما پیشنهاد می شوند چرا که می خواهند برای گواردیولا بازی کنند. در مورد بونوچی این اتفاق رخ داد اما یووه نمی خواست او را بفروشد. گواردیولا از نظر هیجان و روحیه با دوران حضورش در بارسلونا فرقی ندارد هر چند که پخته تر و بهتر شده است.

مدیر اجرایی منچستر سیتی در مورد مسی و دیگر بازیکنان بارسونا هم صحبت کرد:

طبیعی این است که مسی دوران فوتبالش را در بارسلونا تمام کند اما اگر روزی با ما تماس بگیرد، درها را به رویش باز خواهیم کرد. اما این طور نیست که ما با او تماس بگیریم.

سوریانو در مورد بازی امشب میان بارسلونا و منچستر سیتی هم صحبت کرد:

بارسا به واسطه تاریخچه خود شانس بیشتری دارد چرا که در خانه بازی می کند و بهترین بازیکن دنیا را دارند. تیمی داریم که رو به رشد است. بازی مشکلی برای ما کاتالونیایی هایی است که در سیتی کار می کنیم. مسلما بازی مقابل رئال برای ما راحت تر است. بازگشت به بارسلونا را تکذیب می کنم. در حال حاضر کار خودم را در این باشگاه انجام می دهم. رابطه ام با لاپورتا عالی است هر چند که روزهای پراسترسی با هم داشتیم. یکی از ما باید جدا می شد و در نهایت برنده انتخابات شد.

1140