نفت – ذوب آهن؛ جای خالی یحیی گل‌محمدی

نفت – ذوب آهن؛ جای خالی یحیی گل‌محمدی

به گزارش "ورزش سه"، نفت و ذوب آهن با شرایطی کاملا متفاوت عصر فردا جدالی حساس را برگزار خواهند کرد. مصافی که برخلاف چند سال گذشته یحیی گل محمدی دیگر نقشی در آن نخواهد داشت تا جای خالی اش کاملا احساس شود. مردی که تجربه نشستن روی نیمکت هر دو تیم و موفقیت های زیادی را داشت و همواره سوژه اول این مصاف قلمداد می شد.

یحیی قبل از این که به اصفهان کوچ کند و هدایت ذوب آهن را در دست بگیرد دو فصلی هدایت نفت را برعهده داشت و با این تیم سهمیه آسیا را کسب کرد، روزهایی که نفت با این مربی فوتبال زیبا و تماشاگرپسندی را به نمایش می گذاشت دو با این عملکرد باشگاه اصفهانی به مشتری پر و پا قرص این مربی تبدیل شد.

بعد از آن یحیی راهی ذوب آهن شد و دو فصل و اندی هم هدایت این تیم اصفهانی را در دست گرفت و در این مدت هر بار جلوی نفت شاگردانش را به میدان فرستاد نتایج قابل قبولی کسب کرد از جمله فینال جام حذفی دو فصل قبل که با نتیجه قاطع نفت را با منصوریان شکست داد و اولین قهرمانی اش را تجربه کرد. با اختلافات رقم خورده میان گل محمدی و مدیریت باشگاه ذوب آهن او از سمتش کنار رفت تا این بار جنگ نفت و ذوب آهن بدون او برگزار شود جایی که دوست قدیمی یحیی ، علی دایی باید با دستیار سابق گل محمدی و سرمربی جدید مجتبی حسینی مچ اندازی داشته باشد آن هم بعد از شکست پرگل و پرحاشیه برابر پرسپولیس.