خالد شفیعی؛ به یاد گل دقیقه 93 پارسال

خالد شفیعی؛ به یاد گل دقیقه 93 پارسال

به گزارش "ورزش‌سه"، خالد شفیعی اگرچه قبل از تراکتورسازی نیز سابقه حضور در لیگ برتر را داشت اما با پیراهن این تیم به فوتبال ایران معرفی شد. شفیعی که در 3 سال گذشته پیراهن تراکتورسازی را برتن کرده، توانسته بازی های خوبی برای این تیم انجام دهد. شفیعی در آستانه بازی با فولاد یک خاطره خوب از آخرین نبرد با این تیم دارد.

در آخرین روزهای اسفندماه سال گذشته تراکتورسازی و فولاد با شرایطی متفاوت به مصاف یکدیگر رفتند. مسابقه ای که برای هردو تیم اهمیت ویژه ای داشت. شایعه برکناری اسکوچیچ هرروز قوی تر شنیده می شد و از سویی تراکتورسازی می خواست هرچه سریعتر به کورس قهرمانی برسد. در نهایت نبرد دو تیم بسیار نزدیک دنبال شد و در شرایطی که دو بر دو مساوی بودند، در وقت های تلف شده خالد شفیعی توانست دروازه حریف را باز کند و تیمش را به 3 امتیاز برساند.

شفیعی که در آن مقطع دچار مشکلاتی با باشگاه تراکتورسازی به خاطر مسائل مالی شده بود، در بازی با فولاد انگیزه زیادی برای خودنمایی داشت. او پس از بازگشت به ترکیب تراکتورسازی در دقیقه 3+90 در شلوغی محوطه جریمه دروازه فولاد را باز کرد و خاطره ای بیادماندنی برای هواداران ثبت کرد.

شفیعی با آن گل باردیگر بازیکن فیکس تراکتورسازی شد و حالا که شرایط خوبی در این تیم دارد، به یاد خاطره زیبای پارسال مقابل فولاد قرار خواهد گرفت.