تراکتورسازی - فولاد/ در انتظار لغزش پرسپولیس

تراکتورسازی - فولاد/ در انتظار لغزش پرسپولیس

تیم فوتبال تراکتورسازی تبریز می خواهد با شکست فولاد و لغزش احتمالی پرسپولیس به صدر جدول رده بندی برگردد.

به گزارش کاپ، تیمهای تراکتورسازی تبریز و فولاد خوزستان در چارچوب هفته نهم رقابت های لیگ برتر در ورزشگاه اختصاصی تراکتور برگزار می شود.

*تراکتورسازی با هدایت امیرقلعه نویی صدر جدول را هفته گذشته به پرسپولیس داد. آنها با 16 امتیاز در رده دوم جدول رده بندی هستند. پیروزی آنها و شکست یا تساوی پرسپولیس می تواند پرشورها را به صدر جدول برگرداند. البته شکست یا تساوی شان هم الباقی رقبا را به آنها نزدیک و نزدیک تر می کند.

*فولاد خوزستان هم این روزها نعیم سعداوی حسابی می درخشد. با احتساب بازی جام حذفی، فولاد دو هفته است که بازی هایش را می برد. آنها در صورت شکست دادن تراکتور، 13 امتیازی می شوند و بدون تردید از رده هشتم به جایگاه بهتری خواهند رسید. البته که باخت یا تساوی هم عواقبی چون سقوط چند پله ای را در پی خواهد داشت.

*محمدرضا اخباری با 5 کلین شیت پس از بیرانوند از این حیث در رده دوم قرار دارد. از آن طرف از وقتی طالب لو به فولاد آمده در سه بازی لیگ و یک بازی حذفی به میدان رفته و هیچ گلی نخورده است. باید تقابل این دو نفر را دید.

*طالب لو به همراه اسماعیل شریفات باید در برابر مربی سابق خود قرار بگیرند. طالب لو زیر نظر قلعه نویی در استقلال رشد پیدا کرد و همواره رابطه خوبی باهم داشتند.

*مهرداد طهماسبی هم با اینکه بازی نخواهد کرد اما سابقه حضوری تلخ در تراکتور را دارد که به مدتها نیمکت شینی ختم شد.

* در تیم مقابل سروش رفیعی پس از چند سال بازی در تیم فولاد به خاطر گذراندن خدمت سربازی راهی تراکتور شد. او حالا باید بار دیگر مقابل تیم سابقش قرار بگیرد. دفعه قبل این بازیکن توانست دروازه فولاد را باز کند. فرزاد حاتمی هم سابق بازی در فولاد را دارد.

*هر دو دیدار فصل گذشته این دو تیم با برتری لحظه آخری تراکتور همراه بود. باید دید این بار هم این اتفاق تکرار می شود یا خیر. این اولین تقابل سعداوی و قلعه نویی به عنوان سرمربی خواهد بود.

*محمد ایرانپوریان با 4 گل بهترین گلزن تراکتور است و ساسان انصاری به همراه احمد عبدالله زاده با سه گل در تیم فولاد بهترین آمار را دارند.

*فولاد، پیش از تراکتور مقابل دو تیم دیگر تبریز هم بازی کرده که مقابل ماشین سازی باخت و در برابر گسترش فولاد به تساوی رسید.

*تراکتورسازی هنوز در این فصل شکست نخورده است. فولاد هم آخرین شکست خود را در هفته سوم تجربه کرد.