سون هیون مین: فان نیستلروی برای هماهنگ شدن من با لیگ انگلیس کمک بزرگی به من کرد

سون هیون مین: فان نیستلروی برای هماهنگ شدن من با لیگ انگلیس کمک بزرگی به من کرد

وبسایت رسمی برنامه نود - ستاره کره‌ای تاتنهام پیش از دیدار حساس این تیم مقابل بایر لورکوزن در لیگ قهرمانان اروپا از رود فان نیستلروی به عنوان الگویش نام برد.

به گزارش وبسایت نود، پس از مصدومیت هری کین، ستاره کره‌ای تاتنهام فرصت بیشتری به دست آورد تا در ترکیب این تیم به میدان برود و با عملکرد درخشانی که داشت موفق شد به عنوان بهترین بازیکن ماه گذشته لیگ انگلیس انتخاب شود. سون در ماه سپتامبر 4 گل در لیگ برتر انگلیس به ثمر رساند و علاوه بر آن مقابل زسکا مسکو نیز برای تاتنهام گلزنی کرد. سون در 16 سالگی کشورش را برای رسیدن به رویایش ترک کرد کرد و خودش را خوش شانس نامید که توانسته بود با فان نیستلروی و رافائل فان درفارت در یک تیم به میدان برود. او پیش از دیدار مقابل لورکوزن در مصاحبه با خبرنگاران اعلام کرد:

وقتی 17 یا 18 ساله بودم در هامبورگ بازی می‌کردم و رود فان نیستلروی نیز به این تیم پیوست، او کمک بسیاری به من کرد، پس از اینکه اولین جلسه تمرینی من را دید با من صحبت کرد، او به من گفت که بازیکن خوبی هستم و با این حرف اعتماد به نفس من را بالا برد، خودم را مدیون او می‌دانم و باید از او تشکر کنم، در آن زمان تیم خوبی داشتیم و توانستیم موفقیت‌های خوبی به دست آوریم.

بازیکن کره‌ای همچنین از هم بازی سابقش، رافائل فان درفارت یاد کرد و بازیکن فعلی میتی‌لند را یکی از الگوهایش عنوان کرد، او در این خصوص افزود:

رافائل کمک بسیاری به من کرد، او در مورد لیگ انگلیس و سختی‌هایش با من صحبت کرد. در آن زمان بسیار جوان بودم و سعی می‌کردم به حرف های او گوش بدهم و به توصیه‌هایش عمل کنم.

1899