ونگر: ولکات این فصل متحول شده است

ونگر: ولکات این فصل متحول شده است

وبسایت رسمی برنامه نود - آرسن ونگر، مربی آرسنال، تاکید کرد که علیرغم صحبت‌های مطرح‌شده در تابستان، هرگز به دنبال فروش ولکات نبوده است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از اسکای، آرسن ونگر معتقد است تیمش از ولکات دگرگون شده‌ای بهره می‌برد و معتقد است این بازیکن در فصل جاری، بازیکن دیگری شده است.

ولکات فصل گذشته تنها در 15 بازی لیگ برتری حاضر بود و 5 گل به ثمر رساند و به خاطر فرم ضعیفش به خروج از باشگاه لینک شده بود. بااین‌حال و پس از ماندن در تیم لندنی، این فصل تا اینجا عملکردی فوق‌العاده داشته است. ونگر در این باره گفت:

ببینید، من هرگز با کسی در مورد فروش ولکات صحبت نکردم چون‌که نمی‌خواستم او را از دست دهم. این فصل او شوق بیشتری در بازی از خود نشان می‌دهد و همان چیزی است که از او می‌خواستیم. او حالا با آزادی و راحتی بیشتری بازی می‌کند و تصمیمات غریزی بیشتری می‌گیرد. او امسال خودش را محدود نکرده و کاملاً بازیکن دیگری شده است.

ونگر که در کنفرانس مطبوعاتی تیمش مقابل لودوگورتس در لیگ قهرمانان صحبت می‌کرد، تاکید کرد که تیمش حریف را دست‌کم نخواهد گرفت. وی گفت:

این هفته ما سه بازی در خانه داریم و همه این بازی‌ها برای ما مهم هستند. شاید این بازی‌ها آسان به نظر برسند اما ما از گذشته درس گرفته‌ایم و میدانیم نباید حریف را دستکم بگیریم؛ چراکه فاصله تیم‌ها خیلی کم شده است.

لودوگورتس حالا تجربه بیشتری از لیگ قهرمانان دارد و من بازی این تیم مقابل پاریسن ژرمن را دیدم. آن‌ها تیم خیلی خوبی هستند.

درحالی که توپچی‌ها به‌طور مشترک با منچسترسیتی در صدر جدول انگلیس قرار دارند، ونگر در مورد شرایط قهرمانی این فصل ادامه داد:

پیش‌بینی قهرمان این فصل خیلی سخت است. پس از گذشت 8 هفته از بازی‌ها، پیچیدگی زیادی بر لیگ حاکم است و این نشان می‌دهد که باید همه بازی‌ها را جدی بگیریم و باثبات باشیم. تیم ما تمرکز بالایی دارد و به سبک خود اعتماد داریم. باید تلاش و اشتیاقمان را در همه بازی‌ها نشان دهیم.

گفتنی است شاگردان ونگر در حال حاضر از 2 بازی خود در لیگ قهرمانان، 4 امتیاز کسب کرده‌اند و صدرنشین گروه هستند.

1405