زیدان خواهان به خدمت گرفتن یک مدیر ورزشی در رئال مادرید: لوئیز کمپوس

زیدان خواهان به خدمت گرفتن یک مدیر ورزشی در رئال مادرید: لوئیز کمپوس

وبسایت رسمی برنامه نود - زیدان در رئال مادرید یک مدیر ورزشی می خواهد و مصمم است تا لوئیز کمپوس پرتغالی را که در سال 2012/13 با مورینیو کار می کرد، به خدمت گیرند.

به گزارش وب سایت رسمی برنامه نود، زیدان خواهان بازگشت پست مدیر ورزشی در باشگاه رئال مادرید است، فردی که به عنوان مسئول خرید ها و ساخت ترکیب تیم شناخته می شود، و برای این پست، فرد مورد نظر خود را نیز پیدا کرده است: لوئیز کمپوس پرتغالی، که در فصل 2012/13 در رئال مادرید دستیار ژوزه مورینیو بود. برنامه تلویزیونی فرانسه، Téléfoot این خبر را اعلام کرده است.

گفته می شود که در غیاب این پست، زیدان در خواست های خود را به فلورنتیو پرز، رئیس باشگاه منتقل می کند. تا تابستان گذشته، کمپوس 51 ساله مدیر ورزشی باشگاه موناکو بود، و یکی از عوامل موفقیت این تیم به شمار می رفت (که البته پول های مالک باشگاه، دیمیتری ریبولولف هم بی تأثیر نبود). کمپوس بعد از ترک رئال مادرید به موناکو رفته بود، و تنها یک سال به درخواست مستقیم مورینیو در مادرید حضور داشت تا علاوه بر آنالیز حریفان، در نقل و انتقالات نیز مشاوره دهد.

کمپوس به زبان های فرانسوی، پرتغالی و اسپانیایی مسلط است و به عنوان یکی از بهترین مدیران ورزشی حال حاضر اروپا شناخته می شود. از وقتی بیکار شده، پیشنهاد های متعددی از باشگاه هایی چون میلان و المپیک مارسی دریافت کرده است. با اینحال، پیشنهادی از سوی رئال مادرید می تواند نظر او را تغییر دهد.

در طول تابستان، زیدان تلاش کرد تا فابیو پراتیچی، مدیر ورزشی یوونتوس را به مادرید بیاورد اما این مرد ایتالیایی به وضوح اعلام کرد که بانوی پیر را ترک نخواهد کرد، جایی که از سال 2010 در آن حضور دارد. در این میان، فلورنتینو پرز هم عادت بدی دارد که خیلی زود از دست مدیران ورزشی خسته می شود: در دو دوره ریاست وی در باشگاه، او افرادی مثل آریگو ساچی، فلورو، والدانو و پاردزا را به خدمت گرفته و اخراج کرده است.

هنوز مشخص نیست که فلورنتینو پرز به این درخواست زیدان چه واکنشی نشان خواهد داد.

1771