پیکه: گواردیولا از منچستر سیتی یک بارسلونای دیگر خواهد ساخت

پیکه: گواردیولا از منچستر سیتی یک بارسلونای دیگر خواهد ساخت

وبسایت رسمی برنامه نود - مدافع میانی بارسلونا معتقد است پپ گواردیولا در تیم انگلیسی کاملاًً موفق خواهد بود و قطعاً منچستر سیتی را به یک بارسلونای دیگر تبدیل خواهد کرد.

به گزارش وب سایت نود، در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان اروپا روز چهار شنبه دو تیم منچستر سیتی و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت.

پیش از این دیدار جرارد پیکه در گفتگویی به تمجید از عملکرد پپ گواردیولا در تیم منچستر سیتی پرداخت و با اطمینان از موفقیت این مربی کاتالان در بارسلونا گفت. وی در پاسخ به سئوالات خبرنگاران اینگونه اظهار داشت:

اینگونه بازیها مسابقات بسیار بزرگی هستند که باید همه توان و تلاش خود را در آن به کار بگیریم. ما در این دیدار در مقابل یک تیم کاملاً متفاوت از منچستر سیتی بازی خواهیم کرد، تیمی که کاملاً متفاوت از چند فصل اخیر آنهاست. در حال حاضر پپ مسئول فنی این تیم است و خیلی چیزها را در این تیم تغییر داده است. به نظرم این تیم با چند سال اخیر بسیار متفاوت است. سبک فوتبال امسال آنها بسیار متفاوت است. آنها فشار زیادی را به تیم حریف وارد می کنند. آنها کم و بیش سعی دارند تا مثل بارسلونا بازی کنند. پپ به خوبی فوتبال را می فهمد و می داند که چه کاری انجام می دهد. این بازی یک چالش بزرگ خواهد بود و امیدوارم که بتوانیم در این بازی پیروز شویم. از زمانی که زیر نظر پپ کار کردم، درک من از فوتبال تغییر کرد. او تاریخ باشگاه را تغییر داد.

پیکه در پایان هم گفت:

این بازی یک چالش بزرگ خواهد بود. سیتی مثل بارسلونا بازی می کند. آنها فشار زیادی به ما وارد خواهند کرد. این بازی یک چالش بزرگ است که با پیروزی در آن می توانیم به همه نشان دهیم که در سطح بالایی بازی می کنیم. هدف ما اول شدن در این گروه است. برای اینکه بتوانیم تیم اول گروه باشیم، باید بازی این هفته را با پیروزی پشت سر بگذاریم. اگر برابر منچستر سیتی پیروز شویم، سیتی با پنج امتیاز پشت سر ما قرار خواهد داشت و با آرامش خاطر می توانیم به کار خود در این رقابتها ادامه دهیم.

2081