پیانیچ: یوونتوس برخلاف رم با ثبات است

پیانیچ: یوونتوس برخلاف رم با ثبات است

وبسایت رسمی برنامه نود - میرالم پیانیچ طی صحبت‌هایی عنوان کرده تفاوت یوونتوس با رم، در ثبات این تیم است.

به گزارش وب‌سایت رسمی برنامه نود و به نقل از فوتبال ایتالیا، این هافبک بوسنیایی که در تابستان از رم به یووه پیوسته است، طی صحبت‌هایی در مورد این انتقال گفت:

من برای قهرمانی به یوونتوس آمده‌ام. این چیزی است که کم داشته‌ام و یوونتوس بهترین باشگاه برای رسیدن به این هدف است. در این باشگاه ذهنیت پیروز وجود دارد، درحالی‌که من تابه‌حال اکثرا دوم شده‌ام.

یوونتوس ثباتی دارد که ما در رم کم داشتیم. آنجا همیشه فراز و فرودهایی در عملکرد ما وجود داشت. در اینجا یک پایه مستحکم وجود دارد که باعث می‌شود تا آخر مسیر را مثل یک ماشین باثبات طی کنند.

این بازیکن که در دیدار یوونتوس با لیون با باشگاه قدیمی‌اش روبه‌رو می‌شود، در مورد تفاوت‌های لیگ فرانسه با سری آ گفت:

رقابت بیشتری در ایتالیا وجود دارد و دشمنی بیشتری بین تیم‌ها می‌بینید. با حضور امثال رم، ناپولی، اینتر، میلان و فیورنتینا، تیم‌های خوب بیشتری در ایتالیا وجود دارند. بازی مقابل این تیم‌ها همیشه سخت است. به نظرم چنین چیزی در زمان حضور من در لیون، خیلی بیشتر از این روزها بوده است. در آن زمان، لیون، پاریسن ژرمن، مارسی، بوردو، موناکو و لیل در رقابت بودند اما حالا پاریسن ژرمن به حدی قوی است که باید لیگی مخصوص خودش داشته باشد.

وی درنهایت در مورد اینکه آیا پیشنهادی از پاریسی‌ها داشته یا خیر گفت:

من تقریبا در ژانویه 2014 راهی این تیم شدم؛ هرچند که در آن زمان به همراه رم در کورس قهرمانی بودیم. صحبت‌هایی مطرح شده بود اما در دقایق آخر تماسی از والتر ساباتینی (مدیر ورزشی رم) داشتم که گفت حتی با 50 میلیون یورو هم جایی نخواهی رفت.

گفتنی است این بازیکن در تابستان جاری با انتقالی 35 میلیون یورویی به یوونتوس پیوسته است.

1405