گوندوغان: پپ گواردیولا می‌داند چگونه بارسلونا را به همراه مسی متوقف کند

گوندوغان: پپ گواردیولا می‌داند چگونه بارسلونا را به همراه مسی متوقف کند

وبسایت رسمی برنامه نود - ایلکای گوندوغان اعلام کرد پپ گواردیولا می‌داند که چگونه بارسلونا را به همراه لیونل مسی متوقف کند.

به گزارش وبسایت نود، پپ گواردیولا پس از اینکه موفق شد در بارسلونا 3 بار قهرمان لالیگا و 2 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شود، برای نخستین بار به عنوان مربی منچستر سیتی به نیوکمپ باز خواهد گشت. پیش از این دیدار، هافبک آلمانی منچستر سیتی که برای نخستین بار مقابل بارسلونا به میدان می‌رود اعلام کرد که مربی کاتالان سیتی می‌داند که برای متوقف کردن بارسلونا چگونه باید تیمش را آماده کند. او در مصاحبه با وبسایت ESPN اعلام کرد:

فکر می‌کنم این دیدار بزرگترین چالش ما باشد چراکه باید مقابل بهترین تیم دنیا به میدان برویم. من تا بحال مقابل آن‌ها به میدان نرفته ام اما همگی ما می‌دانیم بارسا بازیکنان بزرگی در اختیار دارد و علاوه بر آن بهترین بازیکن دنیا، لیونل مسی نیز در بارسلونا حضور دارد. باید در خانه حریف به میدان برویم و این کار را برای ما سخت‌تر می‌کند، اما باید اعتراف کنم که هیچ ترسی برای مقابله با بارسلونا نداریم. می‌خواهیم تجربه بازی مقابل آن‌ها در نیوکمپ را داشته باشیم و به این بازی به عنوان یک بازی آزمایشی نگاه نمی‌کنیم چرا که برای برد به نیوکمپ خواهیم رفت، برای این دیدار هیجان زیادی داریم. مهمترین برگ برنده ما برای این دیدار گواردیولا است چرا که او بارسلونا، نیوکمپ و مهمتر از همه لیونل مسی را به خوبی می‌شناسد. علاوه بر آن او با سبک بارسلونا به خوبی آشنایی دارد و می‌تواند اطلاعات خوبی از آن‌ها در اختیار ما قرار بدهد. این مسئله بسیار مهم است، او اطلاعات زیادی از نحوه بازی بارسا دارد و این مسئله می‌تواند کمک بزرگی برای ما باشد، با این همه در نهایت همه چیز به ما بازیکنان بر می‌گردد که چگونه خواسته های او را در زمین بازی انجام دهیم.

1899