ماسکرانو: بارسلونا و منچستر سیتی مشابه هم هستند

ماسکرانو: بارسلونا و منچستر سیتی مشابه هم هستند

وبسایت رسمی برنامه نود - خاویر ماسکرانو، مدافع آرژانتینی بارسلونا روز گذشته قراردادش را با آبی و اناری ها تمدید کرد اما روی بازی مقابل منچستر سیتی تمرکز دارد.

به گزارش وبسایت نود، ماسکرانو در مصاحبه با خبرنگاران در مورد تقابل با سیتی گفت:

پارسال سیتی به نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا رسید و شاید دوباره در مسابقات مقابلشان قرار گیریم. مربی آنها همه ما را می شناسد و به همین خاطر بازی مشکلی خواهد بود.  سیتی از سالهای گذشته بهتر شده است. تنوع بیشتری در بازی خود دارند و با جدیت بیشتری بازی می کنند. بارسلونا و سیتی دو تیم مشابه هستند. این بازی تعیین کننده نیست اما معیار خوبی است تا شرایط فعلی خود را بسنجیم.

مدافع آرژانتینی قرارداد خود را با بارسلونا تا سال 2019 تمدید کرده است. وی اظهار داشت:

وقتی به این جا آمدم می دانستم که باید با بوسکتس رقابت کنم اما همیشه وقتی نیاز بود در پست دفاع میانی بازی می کردم. هر کسی می واهد بازی کند. در هر باشگاه دیگری دوست داشتم در خط هافبک بازی کنم اما وقتی در بارسا بازی می کنی ارزش دارد که پستت را عوض کنی. برنامه من برای آینده عوض نشده اما مسئولیتم بیشتر شده است. در سن 16-17 سالگی به اندازه حالا که 32 ساله هستم روحیه داشتم. سعی می کنم از هر روز زندگی ام لذت ببرم."

بازیکن آرژانتینی در مورد شرایط بارسلونا در لالیگا صحبت کرد. کاتالان ها فعلا در هفته هشتم در رده چهارم جدول قرار دارند. وی گفت:

همه چیز به خود ما بستگی دارد. شرایط چندان مشکل نیست چرا که تا صدر جدول فقط دو امتیاز اختلاف داریم.

1140