کامرانی فر: انتخاب تیم داوری ایران، افتخار بزرگی برای ماست

کامرانی فر: انتخاب تیم داوری ایران، افتخار بزرگی برای ماست

رئیس دپارتمان داوری فدراسیون فوتبال گفت: تیم داوری ایران، بهترین تیم داوری آسیا شدند و قرار است از طریق ای اف سی تقدیر صورت گیرد.

به گزارش حسن کامرانی فر اظهار داشت: با دعوت نامه ای که از ای اف سی فغانی، منصوری و سخندان هم برای بهترین های آسیا انتخاب شدند و بهترین تیم داوری آسیا شدند و قرار است از طریق ای اف سی تقدیر صورت گیرد و این یک افتخار بزرگ برای ماست. 

وی افزود: امیدواریم در آینده شاهد اتفاقات بهتری باشیم. اما نقش فدراسیون فوتبال زیاد است تا توانایی خود را به رخ دیگران بکشد. کسب بهترین های آسیا که بتوانیم افتخارات زیادی برای ایران کسب کنیم. داورانی که پشت سر اینها هستند می توانند الگوی بزرگی از آنها بگیرند. داوران داخلی ما اهمیت زیادی دارند و تمام تلاش مان را می کنیم که با تمام انرژی بتوانند خوب قضاوت کنند و اشتباهات کمتر شود. 

رئیس دپارتمان داوری تصریح کرد: هنوز ای اف سی چیزی اعلام نکرده است. فقط نامه ای داده و دعوت کرده است و در مراسم برترین های آسیا است که در نهم نوامبر (30 آبان)برگزار خواهد شد و قرار است از آنها در آن مراسم تجلیل کنند. 

کامرانی فر در خصوص عملکرد داوران در این هفته راضی هستید گفت: عملکرد داوران بد نبوده است. باید به داوران جوان هم میدان بدهیم. همانطور که استقبال مردم و تیم ها از عملکرد بازیکنان جوان را مورد ستایش قرار دادیم، باید از داوران نیز این حمایت را بکنیم. ما استعدادهای خوبی داریم و باید آنها را برای سال های آینده آماده کنیم. وقتی بازیکنان ما از 18 سالگی در لیگ بازی می کنند باید داوران جوان هم قضاوت کنند. همه داوران به دنبال این هستند که رقابت سالم با یکدیگر داشته باشند که و در کنار هم بتوانند از تجربیات استفاده کنند. قبول دارم که اشتباهات داوری وجود دارد ولی دنبال این هستیم که اشتباهات کمتر شود. این درست نیست که بگوییم که اشتباهات کلا قطع می شود. اصلا درست نیست. داوری اشتباه دارد ولی با حمایت های فدراسیون داریم شرایطی را فراهم می کنیم که داوری ها به حد استاندارد برسند و خوشحالم که رسانه ها نگاه جامعی به داوران دارند و مطمئن باشید که در آینده رشد خوبی در امر داوری خواهیم داشت.